Το δικό του μήνυμα μέσω του προσωπικού του λογαριαμού στο τουίτερ έστειλε ο τέως διευθυντής του γραφείου τύπου του Προέδρου της Δημοκρατίας, Βίκτωρας Παπαδόπουλος ο οποίος είχε υποστεί έμφραγμα μυοκαρδίου μετά από μάχη με τον covid.
«Μετά που νόσησα με covid19 προ 3 μηνών και μου προκάλεσε οξύ έμφραγμα του μυοκαρδίου, ήρθε η ώρα σήμερα να βάλω την πρώτη δόση εμβολίου. Προστατευόμαστε παίρνοντας και ζωές πίσω», έγραψε ο Βίκτωρας Παπαδόπουλος.
https://platform.twitter.com/embed/Tweet.html?dnt=false&embedId=twitter-widget-0&features=eyJ0ZndfZXhwZXJpbWVudHNfY29va2llX2V4cGlyYXRpb24iOnsiYnVja2V0IjoxMjA5NjAwLCJ2ZXJzaW9uIjpudWxsfSwidGZ3X2hvcml6b25fdHdlZXRfZW1iZWRfOTU1NSI6eyJidWNrZXQiOiJodGUiLCJ2ZXJzaW9uIjpudWxsfSwidGZ3X3R3ZWV0X2VtYmVkX2NsaWNrYWJpbGl0eV8xMjEwMiI6eyJidWNrZXQiOiJjb250cm9sIiwidmVyc2lvbiI6bnVsbH19&frame=false&hideCard=false&hideThread=false&id=1413456386332127236&lang=en&origin=http%3A%2F%2Fwww.ant1.com.cy%2Fnetvolution%2FaddOns%2FarticleManagerAddon%2Farticles%2FarticlesEdit.aspx%3Ffilter1%3D22%26filter2%3D1%26gidx%3D0%26sel%3D22%26key1%3D431553%26key2%3D1%26key3%3Dpublished&sessionId=cc7d8ea8a01da332d826e6ec9b3785ab37997118&theme=light&widgetsVersion=82e1070%3A1619632193066&width=550px
https://platform.twitter.com/widgets/widget_iframe.06c6ee58c3810956b7509218508c7b56.html?origin=http%3A%2F%2Fwww.ant1.com.cy