Η ραγδαία επιδείνωση της κατάστασης σύμφωνα με τους ειδικούς οφείλεται κυρίως στο στέλεχος Δέλτα το οποίο όπως δείχνουν οι αριθμοί έχει εξαπλωθεί για τα καλά στην κοινότητα, με τον δρα Πέτρο Καραγιάννη μάλιστα να εκτιμά ότι διανύουμε πλέον ένα τέταρτο κύμα της πανδημίας. Σε διάστημα τριών ημερών εντοπίστηκαν 2,566 θετικά περιστατικά με το ποσοστό θετικότητας να ξεπερνά χθες το 2% και να αγγίζει το 2,16.
Σύμφωνα με τον δρ. Καραγιάννη «ήδη έχουμε φτάσει στην κορύφωση του προηγούμενου κύματος, επομένως δεν μπορούμε πλέον να μιλάμε πλέον για μια μικρή έξαρση και αν περάσουμε τα χίλια σήμερα, τότε ναι είμαστε για τα καλά στο τέταρτο κύμα».
Την ανιούσα ακολουθεί τις τελευταίες μέρες και ο αριθμός των νοσηλευομένων με τον αριθμό των ασθενών στις Μονάδες Εντατικής Θεραπείας να παραμένει ωστόσο σταθερός.
Σύμφωνα με τη Λειτουργό Τύπου του Υπουργείου Υγείας, Μαργαρίτα Κυριάκου «δεν θέλουμε αυτή η αύξηση των κρουσμάτων να καταλήξει στα νοσοκομεία μας μια μερίδα από αυτά και να έχουμε ξανά εκείνα που είδαμε την περασμένη άνοιξη και οδήγησαν σε αυστηρά μέτρα. είναι υπό έλεγχο προς το παρών η κατάσταση, ωστόσο χρειάζεται συνεχώς επαγρύπνηση».
Σύμφωνα με το Υπουργείο Υγείας 9 στους 10 νοσηλευόμενους είναι ανεμβολίαστοι.