Πληροφορία για αυτοκίνητο που καιγόταν στο Καϊμακλί έθεσε σε συναγερμό την αστυνομία και την πυροσβεστική υπηρεσία, και μέσα σε λίγα λεπτά η περιοχή αποκλείστηκε.
Μετά από τις πρώτες έρευνες, σύμφωνα με τον εκπρόσωπο τύπου της Αστυνομίας Ανδρέα Αγγελίδη, διαπιστώθηκε ότι το αυτοκίνητο είχε καταγγελθεί ότι κλάπηκε το περασμένο Σάββατο.
Η αστυνομία δεν αποκλείει το ενδεχόμενο το αυτοκίνητο να χρησιμοποιήθηκε σε διάφορα αδικήματα, και οι δράστες να ήθελαν να εξαφανίσουν τα ίχνη τους.
Το αυτοκίνητο, που ήταν σταθμευμένο σε αδιέξοδο δρόμο στο Καϊμακλί, καταστράφηκε ολοσχερώς.
Όπως ανέφερε εκπρόσωπος του Γραφείου Τύπου της Αστυνομίας, γύρω στις 1.30 τα ξημερώματα εντοπίστηκε να φλέγεται αυτοκίνητο, που όπως διαπιστώθηκε ανήκε σε γυναίκα, κάτοικο Λευκωσίας.
Το αυτοκίνητο κατά την ώρα της φωτιάς βρισκόταν σταθμευμένο σε αδιέξοδο σε περιοχή στο Καϊμακλί.
Πρόσθεσε ότι το αυτοκίνητο καταστράφηκε ολοσχερώς, σημειώνοντας ότι η ιδιοκτήτρια του οχήματος κατάγγειλε το απόγευμα του Σάββατου κλοπή του αυτοκινήτου της.
Στο βίντεο σχετικές δηλώσεις του εκπροσώπου Τύπου της Αστυνομίας, Ανδρέα Αγγελίδη: