Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Περισσότερα αντισώματα ενάντια στον κορωνοϊό φαίνεται ότι αναπτύσσουν τα άτομα τα οποία κατά την περίοδο νόσησης τους είχαν παρουσιάσει σοβαρή κλινική εικόνα.

Όπως προκύπτει από την έρευνα του Κέντρου Αριστείας Βιοτράπεζα και Βιοϊατρική Ερευνα, στην οποία συμμετείχαν 600 άτομα τα οποία είχαν νοσήσει, οι ασθενείς οι οποίοι παρουσίασαν βαριά συμπτωματολογία και χρειάστηκαν νοσηλεία έχουν υψηλότερο δείκτη αντισωμάτων από αυτούς που πέρασαν τη νόσο ήπια.

Σύμφωνα με την έρευνα υψηλό τίτλο αντισωμάτων μετά από νόσηση έχουν επίσης οι άνω των 60, οι άντρες καθώς και οι καπνιστές.

Ο Διευθυντής του Κέντρου Ερευνών Μοριακής Ιατρικής, Κωνσταντίνος Δέλτας, είπε ότι «ο τίτλος των αντισωμάτων ανεβαίνει στο υψηλότερο σημείο κατά τη διάρκεια των πρώτων τριών μηνών. Μετά αρχίζει και πέφτει και ειδικά μετά τους έξι μήνες τους 6 μήνες φτάνει σε ένα πλατό σε μια τιμή που παραμένει λίγο σταθερή παρόλο που μετά το εξάμηνο μπορεί να ανέβει λίγο πάλι».

Σύμφωνα με τον κύριο Δέλτα η ανοσία που προκαλεί ο ιός δεν διαρκεί για πάντα, ούτε έχει την ίδια ισχύ στον χρόνο.

«Γι' αυτό και επιμένουμε ότι και άτομα που έχουν ασθενήσει είναι καλό να εμβολιαστούν γιατί δημιουργούν ακόμα περισσότερα αντισώματα και να παρατείνουν λίγο την ανοσία τους», δήλωσε ο κ. Δέλτας.

Σε εξέταση αντισωμάτων υποβλήθηκαν και εμβολιασμένα άτομα τα οποία δεν είχαν νοσήσει και τα οποία έχουν επίσης πολύ υψηλό τίτλο αντισωμάτων.