Εκατοντάδες πολίτες πέρασαν το πρωί από το παζαράκι αγάπης το οποίο διοργάνωσε η γυναικεία κίνηση των οικολόγων στην Πλατεία Ελευθερίας.
Στο σκοπό της εκδήλωσης αναφέρθηκε η Γενική Γραμματέας των Οικολόγων Ιωάννα Παναγιώτου.
Η προσπάθεια θα συνεχιστεί και με άλλες εκδηλώσεις τις οποίες προγραμματίζουν η νεολαία των Οικολόγων, και οι υπόλοιπες οργανώσεις του Κινήματος.