Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
«Δεν έμεινε τίποτε, είναι όλα μαύρα», δήλωσε στην κάμερα του ΑΝΤ1 ο Στέλιος Ιωάννου, κάτοικος της κοινότητας Οράς μετά τη φονική πυρκαγιά. 

Κάτοικοι είδαν τις περιουσίες, τους κόπους και τα σπίτια τους να καταστρέφονται και να γίνονται στάχτη σε δευτερόλεπτα μη μπορώντας να ανατρέψουν την κατάσταση. 

Απελπισμένοι είναι οι κάτοικοι των πληγεισών περιοχών από τη πυρκαγιά , αφού στο πέρασμα της δεν άφησε τίποτα όρθιο.

Την ίδια ώρα εκφράζουν την ανησυχία τους για την επόμενη μέρα, αφού καταστράφηκαν ολοσχερώς οι περιουσίες τους.

«Όσα λεφτά και αν μας δώσουν ούτε σε 10 χρόνια δεν θα μπορέσουμε να αποκαταστήσουμε τα κτήματα μας, τίποτα δεν θα είναι ίδιο όπως πριν», δήλωσε ο κ. Στέλιος.

Σύμφωνα με τον κ. Ιωάννου η φωτιά προκάλεσε εκτεταμένες ζημιές σε τέσσερεις κατοικίες στην Ορά και σε πολλές άλλες εξοχικές κατοικίες, ενώ κατέστρεψε κτήματα και περιουσίες. 

Από νωρίς το πρωί, μέλη της Επαρχιακής Διοίκησης επισκέφθηκαν το χωριό με σκοπό να καταγράψουν ζημίες, ο κ. Στέλιος επισήμανε ότι «ελπίζουμε να μην είναι μόνο καταγραφή θέλουμε να δούμε και πράξεις».

Την ίδια ώρα, ο κ. Στέλιος ευχαρίστησε όλους όσοι έσπευσαν να βοηθήσουν χωρίς δεύτερη σκέψη όσους κινδύνευαν.