Στάχτες και αποκαΐδια έγινε ελαιοτριβείο στην Ορά. Μετρούν τις πληγές τους οι κάτοικοι των περιοχών που επλήγησαν από τη μεγάλη πυρκαγιά που ξέσπασε στην κοινότητα Αρακαπά το μεσημέρι του Σαββάτου.
Συνεργείο του ΑΝΤ1 βρέθηκε στο σημείο και επιχείρησε να μπει στο ελαιοτριβείο, ωστόσο οι έντονες αναθυμιάσεις δεν το επέτρεψαν.
Σοκαριστικό το θέαμα από το ελαιοτριβείο που είχε προβεί σε βελτιώσεις πριν από μόλις λίγα χρόνια.
Οι κόποι χρόνων έσβησαν μέσα σε λίγες ώρες και το ελαιοτριβείο έγινε στάχτες.