Χωριά εκκενωθήκαν και σπίτια κάηκαν. Οι κάτοικοι έφυγαν άρον – άρον από την περιοχή για να φιλοξενηθούν το βράδυ σε συγγενείς και φίλους. Οι εικόνες από το μέτωπο της πυρκαγιάς, ραγίζουν καρδιές. Μαύροι πυκνοί καπνοί, μαύρος ουρανός και φλόγες να καταστρέφουν τα πάντα στο πέρασμα τους.
Ο Κοινοτάρχης Βαβατισινιάς, Ανδρέας Γαβριήλ μίλησε στο Κεντρικό Δελτίο Ειδήσεων του ΑΝΤ1 για την κατάσταση που επικρατεί αυτή την ώρα στο σημείο.
«Η κατάσταση είναι ανεξέλεγκτη. Περιμένουμε τη φωτιά να κάψει το χωριό. Δεν ξέρω μέχρι που θα φτάσουμε… είναι κρίμα. Υπάρχουν οχήματα του δασονομείου στην περιοχή, ήρθαν αργά όμως. Τους παρακαλούσαμε να κάνουν δύο χτυπήματα με τα αεροσκάφη στην κορυφογραμμή και από η ώρα 16:00 μέχρι τώρα δεν το έκαναν», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Στη συνέχεια σημείωσε όλο παράπονο «τα χάσαμε όλα. Μπήκε στο δάσος του Μαχαιρά… εκκενώθηκε το χωριό, έφυγε ο κόσμος. Τι να κάνουμε; Προσπαθούμε να γλυτώσουμε τον κόσμο μας».
«Ένα πνεύμονα είχε η Λάρνακα, θα τον χάσουμε και εκείνον. Είμαστε σε απόγνωση… καίγεται όλη η περιοχή και έρχεται προς τα πάνω», είπε εμφανώς πικραμένος ο Κοινοτάρχης της Βαβατσινιάς.