O Διευθηντής Ευρώπης του ΠΟΥ, αποχαιρετά αλλά και συγχαίρει τον κ. Ιωάννου για τη δράση του, καθώς και για τη συμβολή του στην υγειονομική περίθαλψη της Κύπρου.
Ταυτόχρονα, συγχαίρει τον κ. Ιωάννου και για τον τρόπο με τον οποίο χειρίστηκε την πανδημία του κορωνοϊού.
Αυτούσια η ανάρτηση του Διευθυντή της Ευρώπης του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας: