Σε δηλώσεις του έπειτα από τη συνεδρίαση του κόμματός του της οποίας προήδρευσε ο Ταγίπ Ερντογάν, ο Ομέρ Τσελίκ είπε «ο Πρόεδρός μας φέτος θα συμμετάσχει στις εκδηλώσεις της 20ης Ιουλίου στην τδβκ», όπως αναφέρθηκε στα κατεχόμενα.
«Το ανακοίνωσε στους Βουλευτές μας», ανέφερε, προσθέτοντας ότι «η Κεντρική Επιτροπή του ΑΚΡ θα είναι εκεί. Θα διασφαλίσουμε ώστε να υπάρξει ισχυρή συμμετοχή. Θα δείξουμε ότι είμαστε δίπλα στους Τουρκοκύπριους».
Διαβάστε επίσης: