Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Χαμηλό παραμένει το ενδιαφέρον για εμβολιασμό κατά του κορωνοϊού από τα άτομα ηλικίας 18-19 ετών.

Παρόλο που ο πρώτος στόχος που έθεσε το Υπουργείο Υγείας για εμβολιασμό του 65% του πληθυσμού τουλάχιστον με την 1η δόση, εντός του 1ου εξαμήνου του 2021 έχει επιτευχθεί συνεχίζεται να παρατηρείται μειωμένο ενδιαφέρον για εμβολιασμό από τις νεαρότερες ηλικίες. 

Σε παρέμβαση της στην εκπομπή του ΑΝΤ1 «Μέρα Μεσημέρι»,  η Λειτουργός Τύπου Υπουργείου Υγείας Μαργαρίτα Κυριάκου, επισήμανε ότι παρουσιάζεται χαμηλό ενδιαφέρον για εμβολιασμό από τους νέους ανθρώπους και συγκεκριμένα στις ηλικίες 18 και 19. 

Σύμφωνα με τα μέχρι στιγμής στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα το Υπουργείο Υγείας αναφορικά με τους εμβολιασμούς, για τις ηλικίες 18-19 εμβολιάστηκε τουλάχιστον με την 1η δόση το 28,5%. 

Σημείωσε ταυτόχρονα ότι ενώ παρατηρείται αύξηση στους εμβολιασμούς σε σχέση με τις προηγούμενες μέρες, προκαλεί έντονη ανησυχία το χαμηλό ποσοστό εμβολιαστικής κάλυψης στις ηλικίες 18 και 19. 

Η κ. Κυριάκου σημείωσε ότι την ίδια ώρα παρατηρείται χαμηλό ενδιαφέρον και στις ηλικιακές ομάδες 20-29 και 30-39.

Στην ηλικιακή ομάδα των 20-29 εμβολιάστηκε τουλάχιστον με τη πρώτη δόση το 36,5% και στην ομάδα των 30-39 ετών το 53,5%. 

«Παρόλο που έχει εμβολιαστεί το 50% των ατόμων ηλικίας 30-39 χρειάζεται το ποσοστό να αυξηθεί περισσότερο, η θωράκιση τους ώστε να είναι ασφαλής ολόκληρη η κοινωνία», δήλωσε η κ. Κυριάκου. 

Όσον αφορά τις ηλικιακές ομάδες των 40 και άνω, σημείωσε ότι έχει επιτευχθεί  ένα πολύ μεγάλο ποσοστό εμβολιαστικής κάλυψης και ιδιαίτερα στα άτομα μεγαλύτερης ηλικίας. Πιο συγκεκριμένα, εξήγησε ότι στους 70 ετών και άνω η εμβολιαστική κάλυψη ξεπερνά το 90%.

Αξίζει να σημειωθεί ότι για τις ηλικίες 16 και 17 διευθετήθηκαν 2,200 ραντεβού.