Σε αυτό το πλαίσιο το αρμόδιο Υπουργείο άναψε πράσινο φως για εμβολιασμό εφήβων ηλικίας 16 και 17 ετών με την Αναπληρώτρια Διευθύντρια των Φαρμακευτικών Υπηρεσιών, Έλενα Παναγιωτοπούλου να ξεκαθαρίζει σε παρέμβαση της στην εκπομπή του ΑΝΤ1 «Μέρα Μεσημέρι» ότι μόνο το εμβόλιο της Pfizer πρέπει να χορηγείται σε αυτές τις ηλικίες.
«Της Pfizer είναι το μόνο που είναι αδειδοτημένο για αυτές της ηλικίες», υπογράμμισε ενώ δεν παρέλειψε να επισημάνει πως ο κόσμος πρέπει να ενθαρρυνθεί και να εμβολιαστεί, ειδικά τα νέα άτομα.
Διαβάστε επίσης: Η προσοχή στους νέους: Εισηγήσεις για κίνητρα επιβράβευσης εμβολιασμένων
Κληθείσα να σχολιάσει κατά πόσο ενδέχεται να κάνουν την εμφάνιση τους νέες παρενέργειες, η κα Παναγιωτοπούλου σημείωσε ότι κάτι τέτοιο είναι σχεδόν αδύνατο.
«Είναι οι συνηθισμένες παρενέργειες που καταγράφονται… δεν θα παρουσιαστεί τώρα κάτι εντελώς διαφορετικό. Είναι αυτές που ήδη εμφανίζονται είτε ήπιες, είτε σοβαρές», είπε.
Συζητείται η 3η δόση στον ΕΜΑ
Όσον αφορά την 3η δόση, η κα Παναγιωτοπούλου ανέφερε ότι δεν έχουν ληφθεί ακόμα οριστικές αποφάσεις, ωστόσο το εν λόγω θέμα συζητείται στον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Φαρμάκων.
Έπειτα, επανέλαβε εκ νέου πως και τα τέσσερα αδειδοτημένα εμβόλια είναι αποτελεσματικά έναντι της ινδικής μετάλλαξης, νοουμένου ότι έχει ολοκληρωθεί το εμβολιαστικό σχήμα.