Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Την ερχόμενη Παρασκευή (02/07) θα συνέλθει το Υπουργικό Συμβούλιο, το οποίο θα εξετάσει τις εισηγήσεις των ειδικών για το τι μέλλει γενέσθαι σε σχέση με την πανδημία. 

Σύμφωνα με ανακοίνωση του Κυβερνητικού Εκπροσώπου, Κυριάκου Κούσιου, η αρμόδια διυπουργική επιτροπή για το covid-19 θα συνέλθει για να εξετάσει τις εισηγήσεις της επιδημιολογικής συμβουλευτικής επιτροπής, την επιδημιολογική εικόνα της χώρας και μέτρα για την επιτάχυνση του εμβολιαστικού προγράμματος.

Αξίζει να αναφερθεί ότι το Υπουργικό Συμβούλιο θα συνέλθει στις 07:00μμ.

Σε σχέση με δημοσιεύματα για πιθανή χρήση «βραχιολιού» για τους πολίτες που δεν εμβολιάστηκαν, διευκρινίζεται ότι η Κυβέρνηση δεν εξετάζει τέτοιο ενδεχόμενο.