Σημειώνεται πως το βράδυ του Σαββάτου, μετά από αρκετές ημέρες, ο αριθμός των θετικών περιστατικών που εντοπίστηκαν στις ελεύθερες περιοχές, ξεπέρασαν τα 200. Συγκεκριμένα, 226 νέα περιστατικά της νόσου COVID-19 εντοπίστηκαν το Σάββατο, όπως ανακοίνωσε το Υπουργείο Υγείας, με το ποσοστό θετικότητας να ανέρχεται στο 0,54%.
Με δηλώσεις στον ΑΝΤ1 ο Καθηγητής Μοριακής Ιολογίας Πέτρος Καραγιάννης «το γεγονός ότι έχουμε πολλές ενεργές αλυσίδες μετάδοσης που συμπεριλαμβάνουν πολλά άτομα δεικνύει ότι δεν ήμασταν προσεκτικοί, δεν τηρήθηκαν τα πρωτόκολλα καθόλου ούτε τα απλά μέτρα αυτοπροστασίας. Επομένως ο εφησυχασμός είναι ο χειρότερος μας εχθρός αυτή τη στιγμή».
Σύμφωνα με τον κύριο Καραγιάννη η παρούσα έξαρση μπορεί να αναχαιτισθεί με τα απλά μέτρα αυτοπροστασίας και την τήρηση των πρωτοκόλλων, την αλλαγή συμπεριφοράς και τον εμβολιασμό
Σημείωσε χαρακτηριστικά πως « για να μην χρειαστούν πιο αυστηρά μέτρα πράγμα που δεν θέλει κανένας τι δεδομένη στιγμή. Πρέπει πάση θυσία να ελέγξουμε το πράγμα ελέγχοντας τη δική μας συμπεριφορά πρώτιστα. και δεύτερο αυτοί που δεν έχουν ακόμα πάει να εμβολιαστεί να το κάνουν το συντομότερο και να αγνοήσουν τα θέματα παραπληροφόρησης που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο».
Διαβάστε Επίσης:
- Σε συναγερμό η Ευρώπη - Η μετάλλαξη Δελτα θα κυριαρχήσει στην κοινότητα (ΒΙΝΤΕΟ)