Μολονότι εξακολουθεί να λειτουργεί το διυλιστήριο, η διαδήλωση βετεράνων που τραυματίστηκαν στον πόλεμο, οι οποίοι ζητούν κυβερνητικές αποζημιώσεις, μπορεί να προκαλέσει τη διακοπή της διανομής καυσίμου, σημείωσε ο Υφυπουργός Ομάρ Σάκμακ.
Οι κάτοικοι της Τρίπολης, οι οποίοι πανικοβλήθηκαν, σχημάτισαν χθες βράδυ μακριές ουρές στα πρατήρια βενζίνης για να προλάβουν μια πιθανή έλλειψη.