Δεδομένης της βελτίωσης των επιδημιολογικών δεικτών, το Υπουργικό Συμβούλιο αποφάσισε σήμερα την αύξηση του αριθμού προσώπων ανά τραπέζι στους χώρους εστίασης σε 10 άτομα ανά τραπέζι.
Η εν λόγω απόφαση θα ρυθμιστεί με Διάταγμα και θα τεθεί σε εφαρμογή με την έκδοση του.