Μετά τη συνάντηση και στο πλαίσιο δηλώσεων στα Μέσα Ενημέρωσης, ο Ταγίπ Ερντογάν υποστήριξε ότι συμφώνησαν να διατηρήσουν ανοιχτό τον απευθείας δίαυλο επικοινωνίας, που λειτουργεί προς όφελος και των δυο.
Ο Τούρκος Πρόεδρος μάλιστα ανέφερε ότι δεν υπάρχει κανένα θέμα μεταξύ Άγκυρας και Ουάσινγκτον το οποίο δεν μπορεί να επιλυθεί καθώς οι τομείς συνεργασίας μεταξύ τους είναι πιο πολλοί από τα προβλήματα.
Καμία αναφορά δεν έκανε για τα θέματα κυπριακού ενδιαφέροντος, τα οποία απασχόλησαν την συνάντηση.
Με τον κ. Μπάιντεν είχαμε την ευκαιρία να μιλήσουμε για τις διαφορετικές απόψεις μας, αλλά και τα κοινά σημεία, στα οποία μπορούμε να συνεργαστούμε. Μιλήσαμε για πιθανά βήματα που μπορούμε να κάνουμε σε ζητήματα οικονομίας και μηχανισμούς που μπορούμε να ενεργοποιήσουμε. Ήταν μία σοβαρή συνάντηση με σκοπό την επέκταση της συνεργασίας μας, καθώς υπάρχουν πολλά περιθώρια για αυτό» είπε ο Ερντογάν.
Η τουρκική πλευρά παρουσιάζει ως απόλυτα επιτυχημένη την συνάντηση, ωστόσο ακόμη δεν είδαν το φως πληροφορίες από την αμερικανική πλευρά, που προσήλθε στο τετ α τετ αποφασισμένη να θέσει τις κόκκινες γραμμές της στην Άγκυρα, κυρίως στο θέμα των S-400.
Το μόνο που ο Ταγίπ Ερντογάν ανέφερε επί τούτου, ήταν ότι επανέλαβε τη θέση της Τουρκιάς για το ρωσικό πυραυλικό σύστημα και τα F-35.