Ανακοίνωση του Υπουργείου Υγείας αναφέρει ότι το εμβολιαστικό πλάνο βρίσκεται σε εξέλιξη με στόχο την προστασία του πληθυσμού από τη νόσο COVID-19, καθώς και τις μεταλλάξεις του ιού SARS-CoV-2.
Παρόλο που η πανδημία παρουσιάζει ύφεση αυτή την περίοδο, ως αποτέλεσμα της υπεύθυνης συνεργασίας των πολιτών στην τήρηση των μέτρων που εφαρμόστηκαν το προηγούμενο διάστημα και της ανταπόκρισης στο κάλεσμα για εμβολιασμό, σημειώνει, "οι αρμόδιοι επιστημονικοί Οργανισμοί στην ΕΕ και διεθνώς προειδοποιούν ότι η πανδημία θα αντιμετωπιστεί αποτελεσματικά μόνο μέσω των εμβολιασμών και καλεί τα κράτη να παραμείνουν σε εγρήγορση και να επιταχύνουν τον ρυθμό των εμβολιασμών".
Στη χώρα μας, μέχρι και τις 12 Ιουνίου, ποσοστό 59,3% του πληθυσμού που δύναται να εμβολιαστεί, έλαβε την 1η δόση. Επίσης, ποσοστό 40% έχει ολοκληρώσει το εμβολιαστικό του σχήμα είτε μετά τη χορήγηση του μονοδοσικού εμβολίου της Johnson&Johnson είτε λαμβάνοντας και τις δύο δόσεις των εμβολίων της AstraZeneca, της Moderna και της Pfizer/BioNTech.
Προτρέπονται όλοι οι πολίτες να συμβάλουν στο τεράστιο εγχείρημα που είναι σε εξέλιξη για τον εμβολιασμό όσο το δυνατό μεγαλύτερου ποσοστού του πληθυσμού, θωρακίζοντας έτσι ολόκληρη την κοινωνία, τονίζει το Υπουργείο Υγείας.
Ο υπερβολικός εφησυχασμός είναι αυτή την περίοδο ο μεγαλύτερος εχθρός μας στη μάχη που εξακολουθούμε να δίνουμε ενάντια στον ιό και μπορεί να φέρει ανατροπή στην επιδημιολογική εικόνα και καθυστέρηση στην ασφαλή επιστροφή στην κανονικότητα, καταλήγει η ανακοίνωση.