Ολοκληρώθηκε πριν από λίγη ώρα, η σύσκεψη των κυβερνητικών εταίρων, στο Μέγαρο Μαξίμου.
Δεν τέθηκε θέμα ανασχηματισμού στη συνάντηση, δήλωσαν Ευ.Βενιζέλος και Φ. Κουβέλης.
Τώρα ανοίγει ο δρόμος για την αναγέννηση της χώρας. Η στρατηγική της κυβέρνησης δικαιώθηκε, ανέφερε ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς σε δήλωσή του προς τον ελληνικό λαό για τα αποτελέσματα του Eurogroup και πρόσθεσε ότι διασφαλίστηκε η παραμονή της χώρας στο ευρώ, ενώ τόνισε ότι δεν θα υπάρξουν άλλα μέτρα.
Όπως δήλωσε ο κ. Σαμαράς, για πρώτη φορά μόνο το 10% θα πάει για πληρωμές τόκων και χρεολυσίων. «Τα υπόλοιπα, θα μείνουν με τον ένα ή τον άλλον τρόπο μέσα στη χώρα». Γύρω στα 7 δισεκατομμύρια θα πάνε άμεσα στην οικονομία. Κι από τα υπόλοιπα 9 δισεκατομμύρια περίπου που θα εκταμιευθούν τους επόμενους τρείς μήνες, τα περισσότερα επίσης θα πέσουν στην οικονομία. Την πραγματική οικονομία. Σύμφωνα με τον πρωθυπουργό, η ανακεφαλαίωση των τραπεζών, θα προστατέψει οριστικά τις αποταμιεύσεις του Ελληνικού λαού και κυρίως θα ανοίξει τον δρόμο για να επιστρέψει η ρευστότητα στην ελληνική οικονομία, το αίμα της οικονομίας: «Δηλαδή για να ανακοπεί η ανεργία και να αρχίσει η ανάκαμψη. Που αποτελεί και την υψίστη προτεραιότητά μας».