Σε παρέμβαση του στα Νέα του ΑΝΤ1, ο Δήμαρχος Αμμοχώστου, Σίμος Ιωάννου, μιλά για το πλάνο αντίδρασης του Δήμου Αμμοχώστου, αναφερόμενος στις ενέργειες που έχουν προβεί μέχρι στιγμής καθώς και στις ενέργειες που προγραμματίζουν απέναντι στις προκλήσεις της Τουρκίας.
Ο δήμαρχος Αμμοχώστου σημείωσε ότι οι ενέργειες έχουν αρχίσει από τον Αύγουστο του 2019 και συνεχίζονται μέχρι σήμερα, και μάλιστα τώρα έχουν εντατικοποιηθεί τόνισε.
Ανέφερε ότι είχαν συνάντηση με τον Υπουργό Εξωτερικών για να προγραμματίσουν τις περαιτέρω ενέργειες τους, ενώ έχουν ξεκινήσει μια σειρά επαφών με τους Πρέσβεις των πέντε μονίμων μελών του Συμβουλίου Ασφαλείας στην Κύπρο, τονίζοντας ότι έχουν ήδη πραγματοποιήσει κάποιες από τις συναντήσεις.
Σημείωσε ότι «οι Πρέσβεις είναι πολύ φιλικοί με το θέμα της Αμμοχώστου, καταλαβαίνουν ότι είναι θέμα ψηφισμάτων του Συμβουλίου Ασφαλειας, αλλά όλοι αναγνωρίζουν την αδιαλλαξία της Τουρκικής πλευράς, και κυρίως του Ερντογάν»
Την ίδια ώρα τόνισε ότι εχουν ήδη αποστείλει μια επιστολή διαμαρτυρίας στον Γενικό Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών για όσα τεκταίνονται στην Αμμόχωστο.
Την ώρα που Ερντογάν ετοιμάζεται να πραγματοποίηση παράνομη επίσκεψη στα κατεχόμενα με αφορμή τους «Μαύρους Εορτασμούς των Τούρκων», ο Δήμος Αμμοχώστου ετοιμάζει μαζικό συλλαλητήριο.
«Προετοιμαζόμαστε να μαζέψουμε όλα τα αντίγραφα των τίτλων ιδιοκτησίας των Αμμοχωστιανών στην περίκλειστη περιοχή και να τα στείλουμε στον Γενικό Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών, που είναι υπόχρεος να προασπίσει αυτούς τους τίτλους, και θα πραγματοποιήσουμε και άλλες εκδηλώσεις», δήλωσε ο κ. Ιωάννου.
Την ίδια ώρα, εξέφρασε την ελπίδα ότι το θέμα της περίκλειστης πόλης θα τεθεί αύριο από τον κ. Μητσοτάκη στον Εντρογάν , κάτι το οποίο όπως ανέφερε το έχουν ζητήσει από τον Υπουργό Εξωτερικών.
Επιπρόσθετα, δήλωσε ότι «εχουμε ζητήσει από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας να θέσει το θέμα των Βαρωσίων στις 24 Ιουνίου στο Συμβούλιο Αρχηγών στην Ευρωπαϊκή Ένωση».
Περισσότερα στο βίντεο: