Συναντήσεις με πολιτικούς αρχηγούς θα έχει την ερχόμενη εβδομάδα για πρώτη φορά με τις βουλευτικές εκλογές.
Σε δηλώσεις του μετά το πέρας της συνάντησης του με την νέα Πρόεδρο της Βουλής, Αννίτα Δημητρίου και εξερχόμενος από το Προεδρικό Μέγαρο ανέφερε πως «τη Δευτέρα και την Τρίτη θα συναντηθώ με το σύνολο των πολιτικών αρχηγών».
Σύμφωνα με ανακοίνωση του Προεδρικού, ο Νίκος Αναστασιάδης, τη Δευτέρα θα έχει σειρά συναντήσεων με τους πολιτικούς αρχηγούς των κομμάτων στο Προεδρικό Μέγαρο. Η πρώτη συνάντηση θα είναι με τον πρόεδρο του ΔΗΣΥ κ. Αβέρωφ Νεοφύτου, στις 9:00πμ. Στη συνέχεια, στις 9.45πμ Θα δεχθεί τον ΓΓ του ΑΚΕΛ κ. Άντρο Κυπριανού. Στις 10.30π.μ θα δεχθεί τον Πρόεδρο ΔΗΚΟ κ. Νικόλα Παπαδόπουλο και στις 11.15 θα δεχθεί τον Πρόεδρο του ΕΛΑΜ κ. Χρίστο Χρίστου, στο Προεδρικό Μέγαρο.
Την επόμενη μέρα, Τρίτη 15 Ιουνίου, θα δεχθεί τον Πρόεδρο της ΕΔΕΚ κ. Μαρίνο Σιζόπουλο, στις 9:00 και στις 9.45πμ θα δεχθεί τον Πρόεδρο της ΔΗΠΑ κ. Μάριο Καρογιάν. Τέλος, στις 10.30πμ θα δεχθεί τον Πρόεδρο του Κινήματος Οικολόγων Περιβαλλοντιστών κ. Χαράλαμπο Θεοπέμπτου.
Ταυτόχρονα, δήλωσε πως «αν συμπεριφερθεί υπεύθυνα η αντιπολίτευση τόσο περισσότερο θα εκτιμηθεί από τον λαό και θα επιτύχει τους στόχους που θέτει», σημείωσε. Την ίδια ώρα, ανέφερε πως «επιβάλλεται να υπάρχει αντιπολίτευση, δεν είναι πάντοτέ σωστή η κυβέρνηση, δεν είναι όλες οι αποφάσεις σωστές. Η αντιπολίτευση είναι ως τα γυαλιά στο μύωπα, ως το μπαστούνι στον υποφέροντα ή στην ευχέρεια βαδίσματος».
Εξέφρασε ότι η εποικοδομητική κρητική ωφελεί τον τόπο γενικότερα και εκείνο που τον μολύνει είναι το τοξικό κλίμα και οι τάσεις λαϊκισμού.
Επίσης, ο Πρόεδρος ανέφερε ότι «η νέα εποχή δεν σχετίζεται μόνο με την Προεδρία της Βουλής αλλά και μετά την μετεκλογική περίοδο».
«Έχουμε μπροστά μας προκλήσεις που πρέπει να αντιμετωπιστούν μέσα από κλίμα συναίνεσης προς όφελος ευρύτερα της Κύπρου και για αυτό και απαιτούνται περισσότερες συγκλήσεις», σημείωσε ο κ. Αναστασιάδης.
Ταυτόχρονα, τόνισε πως «ο λαός μας από τις εκλογές έδωσε τα μηνύματα του προς όλους μας και όχι σε συγκεκριμένες κατευθύνσεις».
«Όλοι πήραμε τα μηνύματα έτσι ώστε με στενή συνεργασία να δούμε πως μπορούμε να βοηθήσουμε με ειλικρίνεια και όχι με τα κομματικά αλλά τα ευρύτερα συμφέροντα», δήλωσε χαρακτηριστικά.
Τέλος, εξέφρασε την επιδίωξη τους για στενότερη συνεργασία με τη Νομοθετική Εξουσία.