Σε κατάληψη του κτηρίου της πρώην ΣΠΕ Πολεμιδιών προχώρησαν ο δήμαρχος, τα μέλη και οι εργαζόμενοι στις υπηρεσίες του Δήμου Κάτω Πολεμιδιών.
Μετά από χθεσινή απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου, της οποίας προηγήθηκε μάλιστα διαμαρτυρία, έφεραν κλειδαρά, άνοιξαν την πόρτα και μπήκαν στο κτίριο με το έτσι θέλω.
Το κτήριο έχει δοθεί με απόφαση του Υπουργικού Συμβουλίου στο Δήμο Αμμοχώστου. Κάτι το οποίο προκάλεσε την έντονη αντίδραση των κατοίκων στα Πολεμίδια
Ο Δήμαρχος των Κάτω Πολεμιδιών, Νίκος Αναστασίου, ανέφερε πως «η απόφαση η οποία δεν ελήφθηκε με βάση τα πραγματικά γεγονότα τα οποία θα έπρεπε να υπήρχαν ενώπιον του υπουργικού συμβουλίου και θα προχωρήσω ακόμη ένα βήμα και θα πω ότι το κτήριο αυτό ο δήμος Κ. Πολεμιδιών το διεκδικεί από το 2019 με επανειλημμένες αιτήσεις ενώ ο δήμος Αμμοχώστου δεν αιτήθηκε ποτέ το συγκεκριμένο κτήριο».
Στο σημείο κλήθηκε η Αστυνομία, μέλη της οποίας ζήτησαν από το δήμαρχο να καλέσει τον κόσμο να εξέλθει του κτηρίου. Αντ' αυτού, ο Νίκος Αναστασίου έδωσε οδηγίες να προχωρήσουν άμεσα στον καθαρισμό του κτιρίου, ώστε να μεταφερθούν τα γραφεία του προσωπικού για μεταστέγαση των υπηρεσιών. Και δήλωσε έτοιμος να υποβάλει την παραίτηση του
«Παράνομο είναι κάτι το οποίο παίρνεις και δεν σου ανήκει. Αυτό το κτήριο ανήκει στην τοπική κοινωνία, έγινε από τους κόπους τους μόχθους της τοπικής κοινωνίας και ανήκει στην τοπική κοινωνία. Ακόμα και την παραίτηση μου εάν χρειαστεί θα τη δώσουμε δεν μπορεί να λειτουργήσει ο δήμος δεν έχουμε γραφεία», δήλωσε ο Δήμαρχος Κάτω Πολεμιδιών.
Να σημειωθεί ότι το κτίριο όπου στεγάζονται οι υπηρεσίες του Δήμου, αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα χώρου, στέγασης προσωπικού και χρήζει άμεσης στατικής και αντισεισμικής αναβάθμισης.
Σε ανακοίνωση ο Δήμος Αμμοχώστου επαναλαμβάνει εμφατικά, για άλλη μια φορά, ότι αναμένει από εκείνους που έχουν λάβει την απόφαση παραχώρησης του συγκεκριμένου κτιρίου, αλλά και από εκείνους που έχουν την ευθύνη υλοποίησης της εν λόγω απόφασης, να προχωρήσουν χωρίς άλλη καθυστέρηση στην εφαρμογή της.
Δείτε σχετικές φωτογραφίες: