Στο σημείο έκδοσης του πιστοποιητικού στη Λευκωσία, το οποίο στεγάζεται στο Παλαιό Νοσοκομείο, έσπευσαν από νωρίς το πρωί δεκάδες πολίτες.
Αφού προσκόμισαν την ταυτότητα ή το διαβατήριό τους, καθώς και την κάρτα εμβολιασμού, εξασφάλισαν το πάσο που χρειάζονται για το επικείμενο ταξίδι τους, εν καιρώ πανδημίας.
Η όλη διαδικασία, διαρκεί μόλις μερικά λεπτά, με τον Αναπληρωτή Διευθυντή των Νοσηλευτικών Υπηρεσιών να διευκρινίζει εκ νέου ότι για τα ταξίδια στην Ελλάδα δεν απαιτείται η έκδοση τέτοιου πιστοποιητικού.
Όπως δήλωσε ο Ευαγόρας Ταμπούρης « σήμερα παρατηρήθηκε ένα φαινόμενο το πρωί μαζεύτηκε αρκετός κόσμος που δεν θα ταξιδέψει ή κόσμος που θα ταξιδέψει στην Ελλάδα. Εδώ να πούμε ότι χρειάζεται να το κάνουν όσοι θα ταξιδέψουν τον μήνα Ιούνιο. Από την 1η Ιουλίου και μετά γίνεται ένα ευρωπαϊκό σύστημα και θα μπορεί ο κάθε πολίτης να το κάνει από μόνος του. Άρα ότι και να πάρουμε σε αυτή την περίοδο του Ιουνίου θα λήξει».
Το πιστοποιητικό μπορεί να εκδοθεί αμέσως μετά την ολοκλήρωση του εμβολιαστικού σχήματος.
Όπως σημείωσε ο κ. Ταμπούρης « και εχθές να έχω να έχω ολοκληρώσει τον εμβολιασμό μου θα μπορώ σήμερα να περάσω αν θα ταξιδέψω».
Σημεία έκδοσης του πιστοποιητικού λειτουργούν σε όλες τις επαρχίες Δευτέρα με Παρασκευή από τις 07:30 το πρωί μέχρι και τις 15:00 το απόγευμα.
Σύμφωνα με τον κ. Ταμπούρη « μπορούν και κάποιοι πολίτες αν βιάζονται για οποιοδήποτε λόγο να αφήσουν τα στοιχεία τους εδώ και να περάσουν κάποια άλλη στιγμή της ημέρας ή της επόμενης για να εξυπηρετηθούν καλύτερα».
Το πιστοποιητικό εκδίδεται στα ελληνικά και στα αγγλικά.