Αρκετοί πολίτες, λαμβάνοντας υπόψη το νέο μήνυμα, έσπευσαν στα εμβολιαστικά Κέντρα σε Λεμεσό αλλά και Λάρνακα, διαπιστώνοντας ωστόσο πως δεν υπήρχαν Λειτουργοί για να διεκπεραιώσουν τους εμβολιασμούς.
Όπως φαίνεται και στα βίντεο που εξασφάλισε ο ΑΝΤ1, αρκετοί πολίτες εμφανίζονται συγχυσμένοι από την εξέλιξη με τα sms, με λειτουργούς του Υπουργείου να προσπαθούν να εξηγήσουν στους επηρεαζόμενους πολίτες, το τι ισχύει τελικά.
Όπως εξήγησε σε δηλώσεις του ο Αναπληρωτής Διευθυντής των Νοσηλευτικών Υπηρεσιών, Ευαγόρας Ταμπούρης, ενώ στο μήνυμα που στάλθηκε για μεταφορά του ραντεβού σημειώνεται ότι θα πρέπει να αγνοηθεί οποιοδήποτε άλλο μήνυμα σταλεί για υπενθύμιση του σημερινού ραντεβού, αριθμός πολιτών δεν το έχει αντιληφθεί.
https://www.youtube.com/watch?v=89SfFvNQUH8 «Θέλουμε να κάνουμε μια έκκληση προς τον κόσμο να αγνοήσουν το οποίο μήνυμα πήραν ή πάρουν και να έρθουν κανονικά το Σαββάτο», είπε ο κ. Ταμπούρης, προσθέτοντας ότι θα γίνει προσπάθεια με το Υπουργείο Υγείας και την εταιρεία αποστολής των μηνυμάτων να σταλεί νέο μήνυμα.
Αρκετοί από τους πολίτες που προσήλθαν ήταν ξένοι και σε παρατήρηση ότι το μήνυμα που στάλθηκε ήταν στην ελληνική γλώσσα, ο Ευαγόρας Ταμπούρης είπε πως θα πρέπει να γίνει διευθέτηση ώστε τα μηνύματα τα αποστέλλονται και στην αγγλική γλώσσα.
«Θα κάνουμε μια επικοινωνία τώρα με το Υπουργείο και με την εταιρεία, κατά πόσον μπορεί στα άτομα που έχει ήδη σταλεί για αλλαγή του ραντεβού τους, να επιβεβαιωθεί εκ νέου και στα ελληνικά και στα αγγλικά», συμπλήρωσε.