Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Δύο μεγάλα κορονοπάρτι, με συμμετοχή περισσότερων από 2.000 ατόμων, διοργανώθηκαν το βράδυ της Κυριακής στην Πάτρα.

Συγκεκριμένα, τα δύο πάρτι πραγματοποιήθηκαν στην περιοχή της Πλαζ σε δύο διαφορετικά σημεία.

Όπως αναφέρει η ιστοσελίδα, gnomip.gr, το ένα πάρτι με φωτισμό και dj έλαβε χώρα στην αρχή της Πλαζ, ενώ το άλλο που είχε και τη μεγαλύτερη συμμετοχή έγινε τριγύρω από καντίνα. 

 Οι νέοι με ποτά στο χέρι διασκέδαζαν μέχρι τις πρωινές ώρες και ανέβαζαν φωτογραφίες και βίντεο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

https://www.youtube.com/watch?v=uIqoUbaP0VA

Την ίδια ώρα, καθημερινό φαινόμενο αποτελούν τα κορονοπάρτι στο ΑΠΘ. Μάλιστα, το Σάββατο διοργανώθηκε πάρτι με πυρσούς και χωρίς μάσκες για άλλο ακόμα ένα βράδυ στο ΑΠΘ.

https://www.youtube.com/watch?v=YTSi-_JeVXY
https://www.youtube.com/watch?v=VS8b2etpWJc

Πηγή: Cnn.gr