Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Με ιδιαίτερη ικανοποίηση, όπως ήταν αναμενόμενο, έγινε δεκτό στην Πινδάρου, το αποτέλεσμα των Βουλευτικών Εκλογών. 

Με τον πρωτεργάτη της νίκης, Πρόεδρο του Δημοκρατικού Συναγερμού, Αβέρωφ Νεοφύτου, εν μέσω θερμών χειροκροτημάτων από οπαδούς του κόμματος, έξω από τα κεντρικά γραφεία του ΔΗΣΥ, στη Λευκωσία, να τείνει χείρα συνεννόησης και συνεργασίας προς όλους. 

Ο κ. Νεοφύτου δήλωσε πως «όσα μας ενώνουν υπερισχύουν. Με αυτά επιλέγουμε να πολιτευόμαστε. Σήμερα οι πολίτες μίλησαν. Η κοινωνία επέλεξε σοβαρότητα και υπευθυνότητα. Αποδοκίμασε τον ανεύθυνο λαϊκισμό. Αποφάσισε για το αύριο της χώρας μας με ακόμα μια φορά πρωταγωνιστή τον ΔΗΣΥ. Συνεχίζουμε με τα μανίκια πάνω. Έχουμε μπροστά μας πολλές και μεγάλες προκλήσεις. Να ψηφίσουμε και να εφαρμόσουμε τις αναγκαίες μεταρρυθμίσεις. Με γνώμονα το καλό της πατρίδας μας, από αύριο παραμερίζουμε τις διαφορές μας». 

Στον αντίποδα, το ΑΚΕΛ μετά τη νέα βαριά ήττα σε Βουλευτικές Εκλογές, φαίνεται να ανοίγει κεφάλαιο νέας ηγεσίας του κόμματος. 

Το παραδέχθηκε εμμέσως πλην σαφώς και ο ίδιος ο Γενικός Γραμματέας του κόμματος Αντρος Κυπριανού, στο πρώτο μήνυμα για το αποτέλεσμα, παραπέμποντας στο συνέδριο του κόμματος τέλη Ιουνίου. 

Σύμφωνα με τον κ. Κυπριανού « η ηγεσία του Κόμματος έχει μάθει να αναλαμβάνει τις ευθύνες της. Η ηγεσία του Κόμματος έχει μάθει να αναλαμβάνει τις ευθύνες της συλλογικά. Σε ότι με αφορά να σας διαβεβαιώσω ότι σίγουρα θα αναλάβω τις ευθύνες που μου αναλογούν. Θα τα συζητήσουμε όλα με την άνεση μας από αύριο. Το Συνέδριο θα είναι πολύ σύντομα». 

Εμφανώς προβληματισμένος και ο Νικόλας Παπαδόπουλος. 

Εξέφρασε ικανοποίηση για την εκλογή εννέα βουλευτών, όσων και στις εκλογές του 2016, σημειώνοντας, παράλληλα, ότι οι εννέα έδρες διατηρούν τον ρυθμιστικό ρόλο του ΔΗΚΟ και στη νέα Βουλή. 

 «Από το 2016 μέχρι σήμερα, δύο πολιτικοί σχηματισμοί φτιάχτηκαν με αποκλειστικό στόχο να πλήξουν το ΔΗΚΟ. Ωστόσο σε κάθε περίπτωση το αποψινό αποτέλεσμα δεν είναι καλό για το ΔΗΚΟ, καθώς είχαμε απώλεια τριών ποσοστιαίων μονάδων σε σύγκριση με τις προηγούμενες βουλευτικές εκλογές» ανέφερε ο κ. Παπαδόπουλος.

Στους νικητές των εκλογών, η Δημοκρατική Παράταξη με την θριαμβευτική είσοδο στη Βουλή, αλλά και το ΕΛΑΜ που διπλασίασε τα ποσοστά και τις έδρες του. 

Με τον Μάριο Καρογιάν να δηλώνει ότι το κόμμα του ήρθε για να μείνει και τον Χρίστο Χρίστου να διαμηνύει ότι το δικό του κόμμα κατέγραψε αύξηση σε όλες τις επαρχίες. 

Ο πρόεδρος του ΕΛΑΜ Χρίστος Χρίστου δήλωσε πως « όταν ένα κίνημα μετά από τόσο πόλεμο καταφέρνει να είναι η τέταρτη πολιτική δύναμη στη Βουλή και ταυτόχρονα καταφέρνει να διπλασιάσει τα ποσοστά και να αυξήσει τον αριθμό των ψήφων, νομίζω πρέπει να είμαστε απόλυτα ικανοποιημένοι». 

Ο πρόεδρος της ΔΗΠΑ Μάριος Καρογιάν ανέφερε ότι «εργαζόμαστε, σε πείσμα όσων επενδύουν στην ακινησία, την αδράνεια, εφησυχασμό και με το ρόλο του ρυθμιστή και όχι εκβιαστή για να αναζητήσει συγκλίσεις και όχι ευκαιριακές συνεργασίες». 

Ικανοποίηση για την αύξηση των ποσοστών του κόμματος, εξέφρασε ο Πρόεδρος της ΕΔΕΚ. 

Με τον Πρόεδρο των Οικολόγων να αποδίδει το αποτέλεσμα της κάλπης στην έλλειψη πόρων για την προβολή των θέσεων του Κινήματος και την πολεμική που δέχθηκε από κάποια κόμματα. 

Ο Μαρίνος Σιζόπουλος σημείωσε ότι « την ίδια στιγμή αυξήσαμε και τον αριθμό των κοινοβουλευτικών μας εδρών. Δεν κατορθώσαμε για μερικές δεκάδες ψήφους να κρατήσουμε την 4η κοινοβουλευτική θέση και να εισέλθουμε στην 3η κατανομή και να αυξήσουμε περαιτέρω τις κοινοβουλευτικές μας έδρες». 

Ο Χαράλαμπος Θεοπέμπτου σημείωσε ότι « υπήρξαν κόμματα που είχαν στοχοποιήσει το Κίνημα Οικολόγων και με διάφορα κακοσχεδιασμένα και κακόγουστα, χωρίς σωστή πληροφόρηση βίντεο του έκαναν "πόλεμο"». 

Με ένα ιδιαίτερο τρόπο σχολίασε την αποτυχία της Αλληλεγγύης να εισέλθει στη Βουλή, η Πρόεδρος του Κινήματος, Ελένη Θεοχάρους, αποφεύγοντας τα φώτα της δημοσιότητας και επιλέγοντας δυο tweet, για να κλείσει, όπως όλα δείχνουν, τον πολιτικό της κύκλο. 

 «Ο λαός επέλεξε να παραδοθεί αμαχητί. τετέλεσται!» ανέφερε χαρακτηριστικά.

Αντιθέτως, ο Αναπληρωτής Πρόεδρος της Αλληλεγγύης, Μιχάλης Γιωργάλλας, ήταν αυτός που απευθύνθηκε στους πολίτες, χθες βράδυ. 

Χαρακτήρισε το εκλογικό αποτέλεσμα σεβαστό, προσθέτοντας, με νόημα, πως το Κίνημα δεν εγκαταλείπει την προσπάθεια. 

Η Γενική Συντονίστρια του κινήματος «Αλλαγή Γενιάς» Άννα Θεολόγου δεν έκρυψε την πικρία της για το αποτέλεσμα της κάλπης, στη χθεσινοβραδινή τοποθέτησή της. 

Σημείωσε χαρακτηριστικά ότι «τα αποτελέσματα των εκλογών δείχνουν ότι ο λαός έχει επιλέξει την διαφθορά τη διαπλοκή και τα σκάνδαλα, επιβραβεύοντας τα κόμματα που είναι μπλεγμένα». 

Ενώ, οι Ενεργοί Πολίτες / Κίνημα Ενωμένων Κυπρίων Κυνηγών, που έμειναν στην είσοδο της Βουλής αφού εξασφάλισαν ποσοστό 3,2%, με ανάρτηση τους στο Facebook, ευχαρίστησαν τους πολίτες που τους τίμησαν με την ψήφος τους, διαβεβαιώνοντας ότι « ο αγώνας συνεχίζεται για την σωτηρία της κοινωνίας, του περιβάλλοντος, του κυνηγίου και του ψαρέματος».