Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Έξοδο για καφέ στη Λευκωσία με συνεργάτες του και συνοδευόμενος από την σύζυγο του Μαρία Σελίπα, επέλεξε για το πρωί του Σαββάτου, ο πρόεδρος του Δημοκρατικού Συναγερμού, Αβέρωφ Νεοφύτου.

Ο Αβέρωφ Νεοφύτου, είπε ότι «νομίζω αρκετά άκουσαν οι πολίτες από εμάς. Είναι η μέρα που θα μιλήσουν οι πολίτες και “θα δείξει η τεννέκα”. Καλή δύναμη σε όλους και καλή ψήφο».

«Επειδή είμαι περιτριγυρισμένη από γυναίκες εδώ, σκέφτομαι ότι εμείς οι γυναίκες είμαστε το μισό του ουρανού και εύχομαι αύριο να είναι και οι μισές ψήφοι στη κάλπη», δήλωσε η Μαρία Σελίπα Νεοφύτου.

*Φωτογραφίες Mattpress

Ο Γενικός Γραμματέας του ΑΚΕΛ Αντρος Κυπριανού, συμμετείχε σε φιλανθρωπικό ποδοσφαιρικό αγώνα με παλαίμαχους ποδοσφαιριστές και υποψήφιους του κόμματος του, με σκοπό την ενίσχυση του Παιδοογκολογικού Τμήματος του Μακάρειου Νοσοκομείου.

«Θα πω ότι εμείς μιλούσαμε για μεγάλο χρονικό διάστημα ταλαιπωρήσαμε αρκετά τον κόσμο τώρα ήρθε η ώρα να μιλήσει ο λαός. Αύριο είναι η γιορτή της Δημοκρατίας τους καλούμε να πάνε στην κάλπη και να κάνουν την επιλογή την οποία θέλουν», είπε ο κύριος Κυπριανού.

O Νικόλας Παπαδόπουλος και η σύζυγος του, παρέθεσαν γεύμα σε συνεργάτες και υποψηφίους του ΔΗΚΟ.

«Με την ψήφο μας θα αποφασίσουμε τι θέλουμε να αλλάξουμε στο τόπο για να έρθουν καλύτερες μέρες», είπε ο Πρόεδρος του ΔΗΚΟ, Νικόλας Παπαδόπουλος.

Την ίδια ώρα, η σύζυγος του, Γιώτα Παπαδοπούλου, είπε «να εξασκήσουν το εκλογικό τους δικαίωμα αύριο, ιδιαίτερα τις γυναίκες για το καλό της Κύπρου μας το καλό των παιδιών μας».

Παράλληλα, η Γενική Συντονίστρια Αλλαγής Γενιάς, Άννα Θεολόγου, είπε ότι «είναι σημαντικό να πάρουμε τις δυνάμεις για να ανταπεξέλθουμε αύριο και τις επόμενες μέρες που θα ακολουθήσουν».

Στο οδόφραγμα της Οδού Λήδρας μαζεύτηκαν υποψήφιοι και υποστηρικτές της Αλληλεγγύης, ενώ έξοδο για καφέ είχαν αυτοί της Δημοκρατικής Παράταξης

«Περιμένουμε ένα καλό απόγευμα για μια δημοκρατική βουλή με ισχυρές φωνές ειδικά από το αντικατοχικό δημοκρατικό κίνημα της Αλληλεγγύης», δήλωσε η Ελένη Θεοχάρους.

Την Λεμεσό και στο εμπορικό κέντρο της πόλης επισκέφθηκε μαζί με υποψηφίους της ΕΔΕΚ ο Μαρίνος Σιζόπουλος. Γεύμα επίσης στη Λεμεσό είχαν υποψήφιοι της Αλλαγής Γενιάς, ενώ υποψήφιοι των Οικολόγων σε εστιατόριο στην παλιά Λευκωσία,.

«Να χαλαρώσουμε, να δούμε ακριβώς λίγο την κίνηση, να μιλήσουμε με τους καταστηματάρχες να δούμε πως κινείται η αγορά», δήλωσε ο Μαρίνος Σιζόπουλος.

Ο Πρόεδρος της ΔΗΠΑ, Μάριος Καρογιάν, ανέφερε πως «ελπίζω αυτές τις ώρες που όλοι θα έχουμε για να κάνουμε τη δική μας ενδοσκόπηση, να αναλογιστούμε και τις ευθύνες μας για την πατρίδα μας, τον τόπο μας, τη νέα γενιά».

Γεύμα με τους υποψήφιους βουλευτές σε γνωστό στέκι της οδού Λήδρας στη Λευκωσία είχε και ο πρόεδρος του Κινήματος Οικολόγων - Συνεργασία Πολιτών.

Αύριο οι πολιτικοί αρχηγοί προγραμματίζουν επισκέψεις σε εκλογικά κέντρα, ενώ τα αποτελέσματα αναμένεται να τα παρακολουθήσουν από τα κεντρικά κομματικά γραφεία.