Τη δυνατότητα διευθέτησης νέου ραντεβού με άλλο εμβόλιο, θα έχουν άτομα που είχαν κλείσει ραντεβού για εμβολιασμό με ΑΖ και J&J και δεν έχουν λάβει ακόμη την 1η δόση.
Σύμφωνα με το Υπουργείο Υγείας, τα άτομα αυτά, εάν το επιθυμούν, μπορούν να καλέσουν στο 1474 και να ακυρώσουν το ραντεβού τους. Ενώ θα μπορούν να διευθετήσουν νέο ραντεβού όταν η πύλη ανοίξει ξανά για την ηλικία τους.
Την ίδια ώρα τονίζεται ότι τα άτομα, ανεξαρτήτως ηλικίας, που έχουν ήδη λάβει την 1η δόση της ΑΖ και δεν παρουσίασαν σοβαρές παρενέργειες, θα πρέπει να προσέλθουν κανονικά για τη 2η δόση.
«Δεν μιλάμε για τα ήπια συμπτώματα, δηλαδή ρίγος, τον πυρετό, τον κεφαλόπονο. Μιλούμε για έντονο αλλεργικό σοκ ή για κάποιους που έχουν προδιάθεση για εμβολικά επεισόδια. Επομένως πρέπει να πάρουν και τη 2η δόση γιατί τα δεδομένα αποδεικνύουν ότι οι πιθανότητες για θρόμβωση είναι απειροελάχιστες», δήλωσε ο Καθηγητής Μοριακής Ιολογίας, Πέτρος Καραγιάννης.
Σε μία άλλη εξέλιξη η ειδική επιτροπή εμβολίων του ΕΟΦ ανακοίνωσε ότι το εμβόλιο της Pfizer είναι ασφαλές για τα παιδιά 12 με 15 ετών.