Κατά τη συνάντηση, ο Ουκρανός Πρέσβης και ο Δήμαρχος συζήτησαν θέματα κοινού ενδιαφέροντος, καθώς και την κοινή τους βούληση για περαιτέρω ανάπτυξη της μεταξύ τους συνεργασίας σε τομείς όπως ο πολιτισμός, η κοινωνία κ.α, όπως αναφέρει ανακοίνωση του Δήμου.
Αναφέρθηκαν επίσης στην πόλη της Οδησσού, που είναι αδελφοποιημένη, με τη Λευκωσία από το 1996 και συζήτησαν τρόπους περαιτέρω σύσφιξης των σχέσεων τους.