Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Μέχρι και δύο ώρες ανέμεναν κάποιοι σήμερα το πρωί, για να εμβολιαστούν στο κέντρο που λειτουργεί στην κρατική Έκθεση 

Ατελείωτες ουρές. Καθυστέρηση. Ταλαιπωρία. Και διαμαρτυρίες από πολίτες που ήταν αναγκασμένοι να περιμένουν τη σειρά τους κάτω από τον καυτό ήλιο και τις υψηλές θερμοκρασίες. 

«Είναι απαράδεκτο, καλοκαίρι, με ψηλές θερμοκρασίες να είμαστε σε τέτοιες συνθήκες σαν τα πρόβατα που μαζεύονται κάτω από ένα δέντρο μέχρι να εμβολιαστούμε», δήλωσε ένας πολίτης στην κάμερα του ΑΝΤ1.  

Όσοι πρόλαβαν και στάθηκαν κάτω από τις τέντες ήταν οι τυχεροί. Όλοι οι άλλοι αναζητούσαν λίγη δροσιά κάτω από τα δένδρα και στις σκιές των περιπτέρων της έκθεσης 

 «Όταν υπάρχουν δύο είδη εμβολίων στο ίδιο εμβολιαστικό κέντρο με τις ίδιες εισόδους θα υπάρχει καθυστέρηση, διότι γίνεται διαλογή των ατόμων, πότε για το ένα εμβόλιο πότε για το άλλο, για να μην γίνει κάποιο λάθος»,  δήλωσε η Συντονίστρια του Εμβολιαστικού Κέντρου, Μαρία Ρόκα.  

Η μεγαλύτερη καθυστέρηση ήταν για όσους θα εμβολιάζονταν με Pfizer. Ενώ τα άτομα μεγαλύτερης ηλικίας που ήταν για το δεύτερο εμβόλιο της AstraZeneca, εξυπηρετούνταν χωρίς να χρειάζεται να περιμένουν 

 «Ήρθαμε ακριβώς, στο ραντεβού μας και μας φωνάξαν αμέσως χωρίς καθυστέρηση, το AstraZeneca», δήλωσε πολίτης στην κάμερα του ΑΝΤ1.  

Όσο για την Πύλη Εμβολιασμού, αυτή ήταν και σήμερα ανοικτή για τα άτομα ηλικίας 43 με 45 ετών. Ενώ αύριο θα ανοίξει για την ηλικιακή ομάδα 40 με 42 ετών, την Πέμπτη για τους 70 ετών και άνω, και την Παρασκευή και το Σάββατο για όσους είναι 37 με 39 ετών. 

Πέφτουν οι αριθμοί 

Χαρμόσυνα ήταν σήμερα τα νέα από το Γενικό Νοσοκομείο Αμμοχώστου που λειτουργεί και ως Νοσοκομείο Αναφοράς. Μετά από πολλή καιρό η πληρότητα ήταν στο 18,6%. 

«Σήμερα νοσηλεύονται 14 ασθενείς με κορωνοϊό εκ των οποίων ο ένας στη Μονάδα Αυξημένης Φροντίδας, αφού χρειάζεται πιο στενή παρακολούθηση. Η πληρότητα του Νοσοκομείου μειώθηκε στο 18,6%. Ο μέσος όρος ηλικίας των ασθενών είναι τα 59 έτη. Ο νεαρότερος ασθενής είναι 33 ετών και ο μεγαλύτερος 79 ετών», δήλωσε η Διεθύντρια του Νοσοκομείου Αναφοράς, Δρ. Αμαλία Χατζηγιάννη. 

Από την έναρξη της πανδημίας το 2020, μέχρι την Κυριακή 23 Μαΐου, νοσηλεύτηκαν στο Νοσοκομείο Αμμοχώστου 1525 ασθενείς με κορωνοϊό, με τους περισσότερους να έχουν κερδίσει τη μάχη χάρις στις άοκνες προσπάθειες των γιατρών, των νοσηλευτών και του προσωπικού του νοσοκομείου