Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Με αίσθημα ανυπομονησίας αναμένουν άπαντες οι ιδιοκτήτες των κέντρων διασκέδασης την επαναδραστηριοποίηση των επιχειρήσεων τους. Μετά από 15 μήνες απραξίας, έλαβαν τελικά το «πράσινο φως» από το πρόσφατο Υπουργικό Συμβούλιο, για επαναλειτουργία στις 10 Ιουνίου.

Ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ιδιοκτητών, Νίκος Βασιλείου με παρέμβαση στο «Μέρα Μεσημέρι» του ΑΝΤ1, δεν έκρυψε την ανακούφιση του για την εν λόγω εξέλιξη, σημειώνοντας ωστόσο πως βρίσκονται εν αναμονή του νέου πρωτοκόλλου λειτουργίας, κάτι το οποίο θα συζητήσει ο κλάδος τους με το Υπουργείο Υγείας την προσεχή Τετάρτη.

«Θα πρέπει και εμείς να ανοίξουμε με βιώσιμους αριθμούς. Έχουμε αποδείξει ότι είμαστε σε υγειονομικά πολύ καλό επίπεδο» ανέφερε ο κ. Βασιλείου, με τις εκκρεμότητες για τον τρόπο λειτουργίας να είναι ακόμη αρκετές.

Σημείωσε μάλιστα ότι ο κλάδος βρίσκεται σε επικοινωνία και με το Υπουργείο Οικονομικών, για να παρθούν αποφάσεις που θα στηρίξουν όλες αυτές τις επιχειρήσεις που επί 15 μήνες έμεινα χωρίς έσοδα. «Είναι δίκαιο το αίτημα και το έχουμε τοποθετήσει πολύ σωστά» ανέφερε ο κ. Βασιλείου.