Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Τη μεταφορά της μονάδας δειγματοληψίας από το Γυμνάσιο Αγίου Θεοδώρου στην Πάφο αποφάσισε το Υπουργείο Υγείας, μετά και τις αντιδράσεις που οδήγησαν τους μαθητές να πραγματοποιήσουν δίωρη αποχή από τα μαθήματα τους σήμερα Δευτέρα.

Όπως ενημερώνει το Υπουργείο, η εν λόγω Μονάδα μεταφέρεται μέχρι και τις 18:30 το απόγευμα δίπλα από τον χώρο στάθμευσης στην Κάτω Πάφο (Λιμανάκι).