Όπως ενημερώνει το Υπουργείο, η εν λόγω Μονάδα μεταφέρεται μέχρι και τις 18:30 το απόγευμα δίπλα από τον χώρο στάθμευσης στην Κάτω Πάφο (Λιμανάκι).
Τη μεταφορά της μονάδας δειγματοληψίας από το Γυμνάσιο Αγίου Θεοδώρου στην Πάφο αποφάσισε το Υπουργείο Υγείας, μετά και τις αντιδράσεις που οδήγησαν τους μαθητές να πραγματοποιήσουν δίωρη αποχή από τα μαθήματα τους σήμερα Δευτέρα.