Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Άνοιξε στις 7 και 30 το πρωί η Πύλη Εμβολιασμού για τα άτομα ηλικίας 50-54 ετών για διευθέτηση ραντεβού.

Το επόμενο διάστημα θα δίνεται εκ νέου η ευκαιρία σε άτομα μεγαλύτερων ηλικιακών ομάδων που δεν προγραμμάτισαν ραντεβού, να το πράξουν, με τα διαθέσιμα εμβόλια.

Αύριο η Πύλη Εμβολιασμού θα ανοίξει 55 με 60. Από το πρωί της Τετάρτης μέχρι και το απόγευμα της Πέμπτης, η πύλη θα είναι ανοιχτή για τα άτομα 61 με 65 ετών, ενώ την Παρασκευή και το Σάββατο πρόσβαση στην πύλη θα έχουν οι πολίτες 46 με 49 ετών.

Από τη Δευτέρα το πρωί μέχρι και την Τρίτη το απόγευμα πρόσβαση θα έχουν οι 18 με 21 ετών, με τους οποίους ολοκληρώνεται η πρώτη φάση του προγράμματος για εμβολιασμό του ενήλικου πληθυσμού ανά ηλικιακή ομάδα.

Στο μεταξύ, σύμφωνα με το Υπουργείο Υγείας, η πύλη θα ανοίξει εντός Ιουνίου ειδικά για τα άτομα που φοιτούν σε Ακαδημαϊκά Ιδρύματα του εξωτερικού, σε ημερομηνία που θα ανακοινωθεί το επόμενο διάστημα.

Ως εκ τούτου, καλούνται οι φοιτητές να μην προγραμματίζουν ραντεβού εάν δεν θα μπορέσουν να τα ακολουθήσουν λόγω απουσίας τους στο εξωτερικό, καθώς δεν θα υπάρχει δυνατότητα επαναπρογραμματισμού.

Στο μεταξύ την εκτίμηση ότι θα χρειαστεί και τρίτη δόση του εμβολίου 8 με 12 μήνες μετά τη δεύτερη δόση εξέφρασε ο δυευθύνων σύμβουλος της πφιζερ Αλβέρτος Μπουρλά. Ενώ προέβλεψε ότι κάθε χρόνο θα πρέπει να χορηγείταιμια επαναληπτηκή δόση.