Σύμφωνα με το πλάνο του Υπουργείου, η Πύλη Εμβολιασμού θα ανοίξει το Σάββατο και την Κυριακή, αποκλειστικά για άτομα των συγκεκριμένων ηλικιών, που είτε δεν πρόλαβαν είτε δεν επιθυμούσαν να διευθετήσουν ραντεβού κατά τις ημερομηνίες που ήσαν στη διάθεση τους προηγουμένως.
Σημειώνεται πως αύριο Παρασκευή, η Πύλη θα είναι εκ νέου ανοικτή για την αμέσως επόμενη ηλικιακή ομάδα από αυτή που λειτούργησε την Τετάρτη, με δικαίωμα ραντεβού να λαμβάνουν για πρώτη φορά τα άτομα ηλικίας 22-24 ετών.
Συγκεκριμένα το πλάνο για το προσεχές τριήμερο:
Υπενθυμίζεται πως η Πύλη παραμένει για σήμερα κλειστή.
Ενώ παράλληλα είναι σε εξέλιξη η διαδικασία εμβολιασμού με το εμβόλιο της AstraZeneca από τους Προσωπικούς Ιατρούς για τους δικαιούχους τους ηλικίας 30 ετών και άνω που το επιθυμούν.
Μέχρι στιγμής, έχουν δοθεί στους ιατρούς που εκδήλωσαν ενδιαφέρον περίπου 25,000 δόσεις του εμβολίου.