Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Υπεραμύνθηκε τους χειρισμούς της Αστυνομίας, ο πρόεδρος της Δημοκρατίας κληθείς να σχολιάσει τους χθεσινοβραδινούς πολυπληθείς πανηγυρισμούς των οπαδών της Ομόνοιας, στο αθλητικό κέντρο της ομάδας της Λευκωσίας στο Γέρι. 

Όπως δήλωσε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας « ουδείς θέλει, είμαι βέβαιος, ούτε και η διοίκηση του συγκεκριμένου Σωματείου θα ήθελε, να εκτραπούν. Όμως την ίδια ώρα, να αναλογιστούμε και τα αισθήματα ενός φίλαθλου κόσμου που ύστερα από 11 χρόνια η ομάδα του κερδίζει. Κακώς παραβίασαν. Αλλά είναι δύο μέτρα και δύο σταθμά, ή θα έπρεπε να παρέμβει η Αστυνομία για να δημιουργηθούν επεισόδια και να έχουμε ακόμα μία εκτροπή η οποία δεν θα ήταν επιθυμητή από κανένα»; 

Στις δηλώσεις του μετά την κηδεία του Παντελή Κούρου που τελέστηκε από τον ιερό ναό των Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης στη Λευκωσία, ο πρόεδρος Αναστασιάδης, απέρριψε κατηγορηματικά τις επικρίσεις κομμάτων της αντιπολίτευσης αναφορικά με τη διαχείριση της πανδημίας. 

Σύμφωνα με τον κ. Αναστασιάδη «ένα θέλω να πω. Δεν αδικώ όσους εύλογα παραπονούνται για τις ταλαιπωρίες που υφίστανται τις τελευταίες δύο ή τρεις μέρες. Όμως, το να μηδενίζεις μια διάκριση της χώρας σου, είτε σε σχέση με την Ευρώπη είτε σε σχέση με το παγκόσμιο, όσον αφορά τη διαχείριση της πανδημίας, είναι ντροπή για όσους το πράττουν». 

Μάλιστα προανήγγειλε ότι τις επόμενες μέρες θα υπάρξουν κινήσεις για αντιμετώπιση των δυσκολιών που προκύπτουν και κάλεσε τις πολιτικές δυνάμεις να παύσουν να εκμεταλλεύονται δικαιολογημένα παράπονα πολιτών για να αποκομίσουν πολιτικά οφέλη. Υπέδειξε ότι πλέον βρισκόμαστε σε συνθήκες πλήρης αντιμετώπισης της πανδημίας. 

Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά «χαμηλότερη θνησιμότητα, υψηλότερος δείκτης εμβολιασμών, υψηλότερος δείκτης ανίχνευσης, πλήρης συμπαράσταση και διαφύλαξη των θέσεων εργασίας, πλήρης συμπαράσταση σε όσους έχουν πληγεί, στον βαθμό πάντα, βεβαίως, που μας επιτρέπουν τα οικονομικά». 

Τους πανηγυρισμούς των οπαδών της Ομόνοιας σχολίασε και ο γενικός γραμματέας του ΑΚΕΛ, Άντρος Κυπριανού, σε δηλώσεις στο περιθώριο περιοδείας στην Πάφο. 

Όπως δήλωσε ο κ. Κυπριανού « πρώτα να συγχαρούμε την Ομόνοια για την κατάκτηση του πρωταθλήματος όπως επίσης και τα σωματεία Απόλλωνας και ΑΕΛ που μέχρι την τελευταία στιγμή διεκδικούσαν το πρωτάθλημα και να πω ότι έχετε απόλυτο δίκαιο, ότι ναι αυτού του είδους οι εκδηλώσεις πρέπει να γίνονται με τήρηση των σχετικών πρωτοκόλλων». 

Ο αναπληρωτής πρόεδρος του ΔΗΣΥ Χάρης Γεωργιάδης, αφού αναγνώρισε τις δυσκολίες στην αντιμετώπιση της πανδημίας, σημείωσε ότι οι επιδόσεις στην Κύπρο συγκρίνονται πολύ ευνοϊκά σε σχέση με την υπόλοιπη Ευρώπη.

Ανέφερε χαρακτηριστικά « και είναι με ικανοποίηση που ακούσαμε τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας να προαναγγέλλει νέες αποφάσεις εντός των επομένων ημερών, στη βάση της σαφώς βελτιωμένης επιδημιολογικής εικόνας που θα περιορίσουν την ταλαιπωρία των πολιτών». 

Σε εντελώς αντίθετο μήκος κύματος, το ΔΗΚΟ χαρακτηρίζει κάκιστη και επιπόλαιη τη διαχείριση της πανδημίας από πλευράς κυβέρνησης και ζητά ανάληψη ευθυνών και παραιτήσεις.