Βελτιωμένη η εικόνα σήμερα στα σημεία δειγματοληψίας με τους πολίτες να σπεύδουν από το πρωί να υποβληθούν σε τεστ ταχείας ανίχνευσης. Την ίδια ώρα, την θα μεταφερθούν κάποια κέντρα δειγματοληψίας σε χώρους με σκιά μετά τη πολύωρη αναμονή κάτω από τον ζεστό ήλιο.
Σε παρέμβαση της στην εκπομπή του ΑΝΤ1, «Μέρα Μεσημέρι», η Έφορος Κλινικών Εργαστηρίων, Καρολίνα Βασιλείου, ανέφερε ότι η εικόνα στα σημεία δειγματοληψίας είναι πολύ καλύτερη και κάποιοι πολίτες έσπευσαν να διενεργήσουν τεστ πριν αρχίσουν να λειτουργούν τα κέντρα.
«Όλοι εξυπηρετούνται πάρα πολύ γρηγορά και η μέγιστη ουρά ήταν 50 άτομα, κάτι που σημαίνει 35-40 λεπτά αναμονής και πιστεύουμε ότι σήμερα θα είναι μια πιο ομαλή ημέρα για τους πολίτες που θέλουν να υποβληθούν σε rapid test», σημείωσε η κυρία Βασιλείου.
Η κα. Βασιλείου, σημείωσε ότι στέλνουν άτομα για να ενημερώσουν τους πολίτες που είναι εκεί και περιμένουν στη σειρά ότι μπορούν να μεταβούν σε κοντινά κέντρα δειγματοληψίας που δεν υπάρχει τόσο μεγάλη ουρά, ενώ την ίδια ώρα δημοσιεύουν και δελτία τύπου.
Όπως εξήγησε, την Παρασκευή θα μεταφερθούν κάποια κέντρα δειγματοληψίας σε άλλους χώρους που θα έχουν σκιά καθώς ο καιρός τις τελευταίες μέρες είναι πάρα πολύ ζεστός.
Όσον αφορά τα σχολεία, επισήμανε πως θα επισκεφθούν τις σχολικές μονάδες στο τέλος της εβδομάδας για να μην χρειάζονται οι μαθητές να πηγαίνουν σε σημεία κινητών μονάδων δειγματοληψίας, ωστόσο σίγουρα κάποιοι θα χρειαστούν να πάνε στα κέντρα.
Ταυτόχρονα, είπε ότι υπάρχουν μεμονωμένες περιπτώσεις ατόμων που επιχειρούν να πάρουν πλαστές αποδείξεις ότι έχουν κάνει τεστ ενώ δεν έχουν κάνει, ενώ κάποιοι πήγαν στη Μονάδα Ιχνηλάτισης και να δηλώσουν ότι νόσησαν από τον ιό.
«Θα πρέπει να λειτουργήσει και υπευθυνότητα ο κάθε πολίτης γιατί μπορεί αυτές οι καταστάσεις να έχουν ως αποτέλεσμα να επιδεινωθεί η επιδημιολογική κατάσταση», είπε η Έφορος Κλινικών Εργαστηρίων.
Φωτογραφίες από τα σημεία δειγματοληψίας σήμερα Τρίτη, 11/05: