Μιλώντας μετά το πέρας της επίσκεψης του στο Ναυτικό Επιμελητήριο και αναφερόμενος στην πανδημία, ευχαρίστησε τους πολίτες για την υπομονή που επέδειξαν καθόλη τη διάρκεια των περιορισμών, τονίζοντας πως με τις θυσίες τους επανακτούμε σταδιακά την ελευθερία μας.
«Μέρα με τη μέρα επανακτούμε την ελευθερία μας. Όλοι οι τομείς σήμερα στην Κύπρο, από το πρωί, λειτουργούν. Τα παιδιά μας, όλων των βαθμίδων της εκπαίδευσης, είναι στα σχολεία. Ο τουρισμός ξεκινά. Με τη χώρα μας να έχει τις τελευταίες μέρες ένα από τα χαμηλότερα ποσοστά μετάδοσης του ιού πανευρωπαϊκά. Χθες ήταν κάτω από δυο της χιλίοις. Επαναλαμβάνω, χάρη στις θυσίες των πολιτών και της σωστής διαχείρισης αλλά εκ των πραγμάτων και η ορθότητα του προσωρινού lockdown των δυο εβδομάδων», δήλωσε ο πρόεδρος του ΔΗΣΥ, Αβέρωφ Νεοφύτου.
Αφού άκουσε τις θέσεις των πλοιοκτητών και του συνδέσμου τους, ο Πρόεδρος του Δημοκρατικού Συναγερμού εξέφρασε ικανοποίηση για το αποτέλεσμα των ναυτιλιακών εταιρειών που δραστηριοποιούνται στο νησί, τονίζοντας μάλιστα πως η Κύπρος κατέχει μια από τις ισχυρότερες θέσεις παγκοσμίως.
«Η Κύπρος στο χώρο της ναυτιλίας ήταν και παραμένει διεθνώς δυνατή, με εξαιρετική εικόνα. Ετσι Κύπρο θέλουμε για όλα τα ζητήματα», ανέφερε επίσης ο πρόεδρος του ΔΗΣΥ.
Για μεγάλο βήμα όσον αφορά την επανεκκίνηση της οικονομίας έκαναν λόγο ο υφυπουργός ναυτιλίας και ο γενικός διευθυντής του ναυτιλιακού επιμελητηρίου.
«Σηματοδοτούμε την έναρξη την επανεκκίνηση της οικονομίας δίπλα σε ένα τομέα που αντιλαμβάνεστε την προοπτική τη δυναμική και την συμμετοχή του που έχει στην κυπριακή οικονομία», ανέφερε ο Υφυπουργός Ναυτιλίας, Βασίλης Δημητριάδης.
«Η ναυτιλία θα μπορέσει να συνεχίζει να προσφέρει ασταμάτητα τόσο οικονομικά αλλά και κοινωνικά », δήλωσε ο Γενικός διευθυντής Ναυτιλιακού επιμελητήριου, Θωμάς Καζάκος.
Η Κύπρος αποτελεί πλέον ένα από τα τρία μεγαλύτερα κέντρα πλοιοδιαχείρισης στον κόσμο και το μεγαλύτερο στην Ευρώπη