Σύμφωνα με ανακοίνωση της Αστυνομίας, η ρήψη των πυροτεχνημάτων θα γίνει μεταξύ των ωρών 20:00 – 20:30, στο χώρο στάθμευσης δίπλα από το Υπουργείο Εσωτερικών.
Σημειώνεται ότι, η ρήψη θα πραγματοποιηθεί κατόπιν σχετικής άδειας, που εξασφάλισε η Πρεσβεία της Ρωσίας στην Κύπρο και το Ρωσικό Πολιτιστικό Κέντρο, με την ευκαιρία της σημερινής επετείου της Ημέρας της Νίκης στον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο.
Όπως επισημαίνει η Αστυνομία, δεν υπάρχει κανένας λόγος ανησυχίας για το κοινό.