Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Χωρίς παρατράγουδα, και χωρίς να πραγματοποιήσουν την εξαγγελθείσα κινητοποίηση τους, αποχώρησαν από το Υπουργείο Εσωτερικών τα μέλη του συνδέσμου αδειούχων διαχείρισης στερεών αποβλήτων.

Είχαν στρατοπεδεύσει από χθες από το Υπουργείο και το πρωί η Υπουργός Ελένη Μαύρου τους κάλεσε εκτάκτως στο γραφείο της, σε μια ύστατη προσπάθεια να ικανοποιήσει τα αιτήματά τους και να αποφευχθεί το κλείσιμο δρόμων.

Αποφασίστηκε να δοθεί χρόνος για νομική διευθέτηση του θέματος, και μέχρι τότε οι οδηγοί θα εξασκούν τις εργασίες τους και σε γεωργική γη.

Ο Πρόεδρος του Συνδέσμου, Σπύρος Καπνός, εξέφρασε την ικανοποίηση του.

Στην πλειοψηφία τους τα μέλη του συνδέσμου δήλωσαν ικανοποιημένα.

Οι αδειούχοι οδηγοί υποστηρίζουν ότι η μεταφορά των υλικών από τις εκσκαφές σε ειδικές μονάδες αυξάνει δραματικά το κόστος, με αποτέλεσμα οι πολίτες να επιλέγουν την απόρριψη των υλικών σε άδεια οικόπεδα και οι ίδιοι να χάνουν εργασία.

Έληξε η απεργία που είχαν εξαγγείλει οι οδηγοί φορτηγών, μετά από σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε με την Υπουργό Εσωτερικών.

Με το πέρας της σύσκεψης, οι οδηγοί φορτηγών εμφανίστηκαν ικανοποιημένοι από το αποτέλεσμα και έτσι έδωσαν τέλος στην απεργία.

Σε λίγο πληρέστερη ενημέρωση με την προσθήκη και βίντεο. 

Έξω από το προεδρικό, τη Βουλή και το υπουργείο εσωτερικών θα βρεθούν σήμερα με τα φορτηγά τους τα μέλη του συνδέσμου αδειούχων διαχείρισης στερεών αποβλήτων.

Χθες το απόγευμα αντιπροσωπεία τους συναντήθηκε με τον γενικό διευθυντή του υπουργείου εσωτερικών χωρίς ωστόσο να βρεθεί η χρυσή τομή, σύμφωνα και με τον πρόεδρο του παγκύπριου συνδέσμου αδειούχων διαχείρισης στερεών αποβλήτων.

Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο κύριος Καπνός, το γεγονός ότι αναγκάζονται να μεταφέρουν σε ειδικές μονάδες τα υλικά από τις εκσκαφές έχει αυξήσει σημαντικά το κόστος.

Το απόγευμα έξω από το υπουργείο Εσωτερικών βρέθηκε ισχυρή αστυνομική δύναμη χωρίς ωστόσο να χρειαστεί να επέμβει.