Ενίσχυση της φαρέτρας των κρατών-μελών και με θεραπευτικά σκευάσματα δρομολογεί σύμφωνα με πληροφορίες του ΑΝΤ1, η Κομισιόν, με αφετηρία το φθινόπωρο.
Όπως πληροφορείται ο ΑΝΤ1, περισσότερα από δύο θεραπευτικά σκευάσματα αναμένονται τον Οκτώβριο και ακόμη περισσότερα μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους.
Τη νέα στρατηγική αναμένεται να παρουσιάσει η Επίτροπος Υγείας, Στέλλα Κυριακίδου, και προφανής στόχος των Βρυξελλών είναι να ενισχυθεί και να συμπληρωθεί η κάλυψη των πολιτών ταυτόχρονα με τους εμβολιασμούς.
Τα σκευάσματα, τα οποία δεν θα υποκαταστήσουν τα εμβόλια, προορίζονται για την αποθεραπεία και αποκατάστασης προσώπων που έχουν ήδη νοσήσει, προκειμένου να σώσουν ζωές. Η Κομισιόν υπογραμμίζει άλλωστε ότι πρέπει να συνεχίσουν οι εμβολιασμοί με αμείωτο ρυθμό.
Σύμφωνα με πληροφορίες, την περασμένη εβδομάδα διατέθηκαν πέραν 34 εκατομμύριών δόσεων ενώ μέχρι το τέλος της εβδομάδας εκτιμάται ότι θα διατεθούν 200 εκατομμύρια δόσεις αναλογικά στα 27 κράτη-μέλη.
Συνολικά πέραν του 30% του πληθυσμού της Ευρώπης έχουν λάβει την πρώτη δόση του εμβολίου και 12% τη δεύτερη δόση, αριθμοί που εκτιμάται ότι θα αυξηθούν πολύ το προσεχές δίμηνο.