Η ΠΟΕ-ΟΤΑ έχει προγραμματίσει επίσης συγκέντρωση στις 12 το μεσημέρι στην πλατεία Καραϊσκάκη και πορεία προς το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης.
Οι εργαζόμενοι, οι οποίοι από νωρίς το πρωί βρίσκονται συγκεντρωμένοι έξω από το κτίριο του υπουργείου στην Πλατεία Βάθη, πραγματοποιούν σήμερα την τέταρτη κατά σειρά 24ωρη απεργία τους, αντιδρώντας στη διαθεσιμότητα συναδέλφων τους.
Επίσης, στάση εργασίας, κατά της εφαρμογής του μέτρου της διαθεσιμότητας, από τις 11 το πρωί έως τη λήξη τού ωραρίου, την ερχόμενη Πέμπτη, 22 Νοεμβρίου, αποφάσισε η ΑΔΕΔΥ.