Την εκτίμηση του ότι τα πράγματα είναι δύσκολα αλλά θα κρατηθεί το παράθυρο της ευκαιρίας ανοιχτό για το Κυπριακό εξέφρασε από τη Γενεύη στο Κεντρικό Δελτίο Ειδήσεων του ΑΝΤ1, ο Πρόεδρος του ΔΗΣΥ, Αβέρωφ Νεοφύτου.
Συγκεκριμένα, ανέφερε ότι ο πρώτος στόχος είναι η αποφυγή ενός αδιεξόδου που θα είναι καταστροφικό για την υπόθεση της Κύπρου.
Την ίδια ώρα, επισήμανε πως εκτίμηση του είναι ότι παρά το γεγονός ότι είναι δύσκολα τα πράγματα είναι ότι θα κρατηθεί ζωντανή η διαδικασία και η ελπίδα για τη λύση του Κυπριακού.
«Παρά το εξαιρετικά δύσκολο κλίμα έχω την εκτίμηση ότι η διαδικασία θα παραμείνει ζωντανή και το παράθυρο ελπίδας για το Κυπριακό ανοιχτό», τόνισε χαρακτηριστικά.
Την ίδια ώρα, ξεκαθάρισε ότι οι διαπραγματεύσεις δεν γίνονται διαμέσου των δηλώσεων και σημείωσε ότι υπάρχεί αρκετό διάστημα μπροστά τους και όλα αυτά που γράφονται μπορούν να ανατραπούν.
«Έχουμε αρκετές ώρες μπροστά μας και είναι πιθανό να υπάρξει παράταση της διάσκεψης, άρα όλα αυτά που γράφονται μπορούν να αλλάξουν τις επόμενες ώρες και μέρες», δήλωσε ο κύριος Νεοφύτου.
«Παραμένω παρά τις δυσκολίες συγκρατημένος αισιόδοξος. Γνωρίζω την αποφασιστικότητα της δικής μας πλευράς. Αλλά και ο διεθνής παράγοντας και η Ευρώπη δεν επιθυμούν ένα αδιέξοδο», υπογράμμισε καταλήγοντας ο Πρόεδρος του ΔΗΣΥ.