Εργάστηκε στο Γενικό Νοσοκομείο Λευκωσίας ως ειδικός ογκολόγος και διετέλεσε διευθύντρια του Ακτινοθεραπευτικού Τμήματος.
Μετά την αφυπηρέτηση της ίδρυσε το πρώτο ιδιωτικό Ακτινοθεραπευτικό Κέντρο στην Κύπρο, όπου εργάστηκε μέχρι το 1995 και προσέφερε υπηρεσίες στον Αντικαρκινικό Σύνδεσμο Κύπρου, ως αντιπρόεδρος του. Επίσης, υπήρξε ηγετικό στέλεχος της Κίνησης «Οι Γυναίκες Επιστρέφουν» και ηγήθηκε σε αντικατοχικές πορείες προς την γραμμή κατάπαυσης του πυρός.