Σε παρέμβαση του στην εκπομπή του ΑΝΤ1 «Μέρα Μεσημέρι» έστειλε το δικό του μήνυμα προς τους πολίτες σε σχέση με τον εμβολιασμό, φέρνοντας ως παράδειγμα το δικό του προσωπικό βίωμα.
«Με ωφέλησε πολύ το εμβόλιο, το πιο σημαντικό είναι ότι κατάφερα να μην μεταδώσω τον ιό σε άλλα άτομα και ειδικά στη μητέρα μου, με την οποία ζω στο ίδιο σπίτι. Αυτό οφείλεται στο ότι είχα χαμηλό φορτίο λόγω του εμβολίου… Τα εμβόλια σώζουν ζωές, κάνουν τη διαφορά και προτρέπουμε τους ανθρώπους να προχωρήσουν σε εμβολιασμό», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Στη συνέχεια πρόσθεσε ότι «άνθρωποι της δικής μου ηλικίας χωρίς άλλα νοσήματα που προσβλήθηκαν με τον ιό κατέληξαν. Η μόνη διαφορά που έχω μαζί τους είναι ότι εγώ εμβολιάστηκα».
Σχολιάζοντας το γεγονός ότι άλλοι ιερείς δεν συμφωνούν με τον ο εμβολιασμό ο Μητροπολίτης Ταμασού εξήγησε ότι ο ίδιος δεν χρειάζεται άλλα επιχειρήματα, αφού όπως τόνισε «εμβολιάστηκα και βοήθησα τον εαυτό μου να ξεπεράσει τον κορωνοϊό, χωρίς δυσκολία ενώ προστάτευσα και άλλα άτομα αφού δεν μετέδωσα τον ιό. Αν δεν είναι αυτό μήνυμα τι άλλο θα μπορούσε να είναι;»
Σημειώνεται ότι, ο Μητροπολίτης Ταμασού επέλεξε να εμβολιαστεί με το σκεύασμα της AstraZeneca μετά και από δική του έρευνα.
Αξίζει να αναφερθεί ότι, ο Μητροπολίτης Ταμασού εμβολιάστηκε την περίοδο που είχαν σειρά οι υπέρβαροι «εκμεταλλευόμενος» τα κιλά του.
«Για μια φορά τα κιλά μου με βοήθησαν και το εκμεταλλεύτηκα. Ήταν η καλύτερη επένδυση που έκανα», υπογράμμισε.
Πίσω στις εκκλησίες οι ιερείς που προσβλήθηκαν με τον ιό
Κληθείς να σχολιάσει κατά πόσο οι εκκλησίες αντιμετωπίζουν πρόβλημα λόγω αυξημένων θετικών περιστατικών σε ιερείς, ο Μητροπολίτης Ταμασού εξήγησε ότι τις πρώτες μέρες της Μεγάλης Εβδομάδες οι περισσότεροι εξ αυτών θα επιστρέψουν στα καθήκοντα τους.
Όπως εξήγησε, μόνο ένας από τους θετικούς ιερείς αντιμετωπίζει σοβαρό πρόβλημα όσον αφορά την υγεία του.
«Αυτό που παρακαλούμε τους ιερείς είναι να εμβολιαστούν, να παίρνουν τα μέτρα τους για να μπορέσουν να παραστούν στη θεία κοινωνία το Πάσχα», πρόσθεσε στη συνέχεια.
Ρυθμίσεις για το Πάσχα
Σε σχέση με τις ειδικές ρυθμίσεις που αναμένεται να εγκρίνει αύριο το Υπουργικό Συμβούλιο για το Μεγάλο Σάββατο και την Κυριακή του Πάσχα, ο Μητροπολίτης Ταμασού σημείωσε ότι προς το παρόν δεν έχουν καμία ενημέρωση.
Το σημαντικό κατά τα λεγόμενα του είναι ότι είτε με τον έναν, είτε με τον άλλο τρόπο η εμπειρία που λάβαμε όσον αφορά τη διαχείριση της πανδημίας, μας επιτρέπει να κάνουμε Πάσχα στις εκκλησίες με ασφάλεια.