Συναγερμός έχει σημάνει σε οίκο ευγηρίας στη Λευκωσία, μετά τον εντοπισμό 14 κρουσμάτων κορωνοϊού ανάμεσα στους ένοικους.
Πρόκειται για άτομα που έχουν ολοκληρώσει τον εμβολιασμό από τον Ιανουάριο και οι πλείστοι δεν έχουν καθόλου συμπτώματα.
Όπως δήλωσε η πρόεδρος του Συνδέσμου Ιδιοκτητών Οίκων Ευγηρίας, Λουκία Γρηγορίου «πραγματικά είμαστε ευγνώμονες γιατί είναι ευάλωτες ομάδες οι οποίες θα μπορούσαν να νοσηλευτούν και να διασωληνωθούν κιόλας, ενώ σε αυτή τη περίπτωση, τώρα που έχουν γίνει 850 τα κρούσματα, εμείς δεν ανησυχούμε ιδιαίτερα γιατί είναι εμβολιασμένοι οι ένοικοι μας».
Σύμφωνα με την Πρόεδρο του Συνδέσμου Ιδιοκτητών Οίκων Ευγηρίας, οι 14 ηλικιωμένοι υποβλήθηκαν σε τεστ ταχείας ανίχνευσης και εντοπίστηκαν θετικοί και εναπόκειται στο Υπουργείο Υγείας εάν θα διενεργήσουν και μοριακά τεστ για επιβεβαίωση. Και αποκάλυψε ότι δεν έχει εμβολιαστεί όλο το προσωπικό στους οίκους ευγηρίας.
Όπως δήλωσε η κα Γρηγορίου είναι προσωπική άποψη του καθενός αν θέλει να εμβολιαστεί. Δεν μπορούμε να τους πιέσουμε να εμβολιαστούν, οπότε προσέχουν διπλά».
Οι ηλικιωμένοι που βρέθηκαν θετικοί, έχουν απομονωθεί από τους υπόλοιπους, αφού μπορεί να μεταδώσουν τον ιό, έστω και εμβολιασμένοι.