Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Με τον πλέον δραματικό τρόπο Κυβέρνηση και Επιδημιολόγοι, καλούν τους πολίτες να εμβολιαστούν επισημαίνοντας ότι κρατάνε τη ζωή τους στα χέρια τους. 

Όπως δήλωσε ο Κυβερνητικός Εκπρόσωπος Κυριάκος Κούσιος «πρέπει όλοι οι πολίτες μας να συνειδητοποίησαν πως ο μόνος τρόπος για αντιμετωπίσουμε την εξάπλωση της πανδημίας, να αντιμετωπίσουμε τα προβλήματα της πανδημίας που ταλανίζουν τους πολίτες μας και προστατεύουν τη ζωή τους είναι ο εμβολιασμός». 

Από την πλευρά της Προϊστάμενη της Υπηρεσίας Ασθενοφόρων Ριάνα Κωνσταντίνου σημείωσε «εκλιπαρώ τους πολίτες να εμβολιαστούν, δεν γίνεται αλλιώς. Θέλω να το πω, όπως το νιώθω και να το ακούσουν όλοι. Έχουμε όλοι την ίδια ευθύνη, πρέπει να εμβολιαστούμε. Πολλοί από τους βαριά πάσχοντες ασθενείς που μεταφέρονται στα νοσοκομεία, κλαίνε στο πίσω μέρος της καμπίνας, μετανιώνοντας που δεν άκουσαν τους ειδικούς και δεν εμβολιάστηκαν.» 

Η ανεξέλεγκτη έξαρση του ιού, έχει προκαλέσει ανησυχία στο Υπουργείο Υγείας, το οποίο επισπεύδει τη διαδικασία εμβολιασμού. 

Με τη διευθύντρια του Γραφείου Τύπου του Υπουργού Υγείας Αναστασία Ανθούση να δηλώνει πως «έχουμε επισπεύσεις κάθε δύο ημέρες, τρεις φορές την εβδομάδα τώρα θα ανοίξουμε ηλικίες, άρα ανάλογα με το πώς ανταποκρίνεται ο κόσμος θα κάνουμε και εμείς την αναπροσαρμογή μας. Στόχος είναι όσο περισσότεροι εμβολιαστούν το συντομότερο για να πετύχουμε αυτή την ανοσία που θέλουμε». 

Σήμερα σειρά για να κλείσουν ραντεβού για εμβολιασμό, είχαν τα άτομα ηλικίας 51 και 52 ετών. Τα οποία και έδειξαν αυξημένο ενδιαφέρον. 

Η Πύλη Εμβολιασμού άνοιξε στις 07: 30 το πρωί και σε διάστημα 60 λεπτών διευθετήθηκαν 6.000 ραντεβού, από τις 16.000 που ήταν διαθέσιμα. 

Το εμβολιαστικό πρόγραμμα της Κύπρου αναμένεται να ανεβάσει στροφές καθώς μέχρι τα τέλη Μαΐου, θα παραληφθούν άλλες 500 χιλιάδες δόσεις του εμβολίου της Pfizer. Ενώ εξελίξεις αναμένονται και σε σχέση με το εμβόλιο της ΑstraΖeneca, καθώς εξετάζεται η μείωση του διαστήματος μεταξύ της πρώτης και δεύτερης δόσεις από τις 12 εβδομάδες στις 8. 

Ουσιώδεις υπηρεσίες

Σειρά για εμβολιασμό παίρνουν και οι εργαζόμενοι στις ουσιώδεις υπηρεσίες. 

Πρώτοι θα εμβολιαστούν οι εργαζόμενοι στα λιμάνια, αεροδρόμια και το κυβερνητικό τυπογραφείο. Ενώ όπως αναφέρουν πληροφορίες του ΑΝΤ1, θα δοθούν και 600 εμβόλια της AstraZeneca στην Αστυνομία, ώστε να προχωρήσει ο εμβολιασμός των μελών που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή. 

Την ίδια ώρα το Υπουργικό Συμβούλιο υιοθέτησε πρόταση του Υπουργείου Εσωτερικών για τον εμβολιασμό, κατά προτεραιότητα, όλου του προσωπικού που θα εργαστεί στις Βουλευτικές Εκλογές του Μαΐου 

Στο μεταξύ, την πρώτη δόση του εμβολίου της AstraZeneca έλαβε σήμερα και ο Υπουργός Εξωτερικών, Νίκος Χριστοδουλίδης, ακολουθώντας το παράδειγμα του Προέδρου της Δημοκρατίας και των υπολοίπων μελών του Υπουργικού Συμβουλίου.