Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Η φλόγα μνήμης των ανθρώπων που άφησαν την τελευταία τους πνοή μετά από οδικά δυστυχήματα, από το δημαρχείο Λεμεσού.

Κατέληξε  στη Λευκωσία, με τη συμμετοχή μοτοσικλετιστών, αυτοκινητιστών και έφεδρων καταδρομέων .

Στον Ιερό Ναό Παναγίας της Φανερωμένης τελέστηκε τρισάγιο.

Για τον άδικο χαμό ανθρώπων στην άσφαλτο μίλησαν ο Διευθυντής της Τροχαίας Αρχηγείου, Δημήτρης Δημητρίου και ο πρόεδρος του μη κερδοσκοπικού οργανισμού Reaction Youth for the Prevention, ο οποίος διοργάνωσε την πορεία μνήμης, Μάριος Σταύρου.

Χαιρετισμό απηύθηνε και ο επίτροπος προεδρίας, Γιώργος Ιακώβου.

Στην τελετή παρέστησαν η υπουργός Υγείας, Αντρούλα Αγρότου, ο υπουργός Γεωργίας, Σοφοκλής Αλετράρης και άλλοι κρατικοί αξιωματούχοι.