Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Στους χώρους εταιρείας ανακύκλωσης εντόπισαν οι αστυνομικοί τα δύο οχήματα τα οποία κλάπηκαν χθες από την περιοχή του Αγίου Δομετίου.

Τα δυο αυτοκίνητα εντοπίστηκαν σε ρυμουλκό λίγη ώρα πριν μετατραπούν σε μάζα σιδερικών

Τα πιστοποιητικά καταστροφής εκδόθηκαν στο όνομα του 49 χρόνου ο οποίος έλαβε και το ποσό των πεντακοσίων-είκοσι ευρώ ως αμοιβή.

Τα δύο οχήματα εντοπίστηκαν πριν την καταστροφή τους και μεταφέρθηκαν για φύλαξη στην Αστυνομική Διεύθυνση Λευκωσίας και το σταθμό Λυκαβητού.

Οι τρεις ύποπτοι κατηγορήθηκαν γραπτώς και αφέθηκαν ελεύθεροι.

Χειροπέδες σε πρώην συνάδελφο τους πέρασαν μέλη του ΤΑΕ  που διερευνούν  υπόθεση κλοπής αυτοκινήτων με στόχο την πώληση τους ώς "παλιοσίδερα"

Εκπρόσωπος του Γραφείου Τύπου της Αστυνομίας δήλωσε ότι «σύμφωνα με τα υπό εξέταση στοιχεία, ο 57χρονος και  46χρονος, φέρονται να έκλεψαν το Σάββατο από ανοικτό χώρο στη Λευκωσία, δύο αυτοκίνητα συνολικής αξίας έξι χιλιάδων περίπου ευρώ».

Πρόσθεσε ότι «στη συνέχεια, τα πιο πάνω πρόσωπα μετέφεραν τα δύο αυτοκίνητα με ρυμουλκό όχημα για καταστροφή, σε συγκεκριμένη εταιρία ανακύκλωσης μετάλλων στη Λευκωσία».

Τα δύο οχήματα παραλήφθηκαν από 26χρονο υπάλληλο της πιο πάνω εταιρίας, ενώ από την εν λόγω εταιρία εκδόθηκαν πιστοποιητικά καταστροφής των οχημάτων στο όνομα του 49χρονου, ο οποίος έλαβε το ποσό των 520 ευρώ ως αμοιβή.

Ο Εκπρόσωπος της Αστυνομίας είπε ότι «τα δύο οχήματα εντοπίστηκαν από μέλη της Αστυνομίας πριν την καταστροφή τους και μεταφέρθηκαν για φύλαξη σε Αστυνομικό Σταθμό».

Εναντίον του 49χρονου και του 57χρονου εκδόθηκαν δικαστικά εντάλματα για τα αδικήματα της συνωμοσίας προς διάπραξη κακουργήματος και κλοπής και συνελήφθησαν αργά το βράδυ του Σαββάτου.

Εναντίον του 26χρονου εκδόθηκε δικαστικό ένταλμα σύλληψης για το αδίκημα της κλεπταποδοχής και συνελήφθη επίσης αργά το βράδυ του Σαββάτου.