«Μια καλά μελετημένη και ολοκληρωμένη πρόταση που διαμορφώθηκε μετά από συζητήσεις ολόκληρης δεκαετίας και η οποία φέρνει μια πραγματική αλλαγή» χαρακτήρισε την πρόταση για μεταρρύθμιση της Τοπικής Αυτοδιοίκησης ο Υπουργός Εσωτερικών σε διάσκεψη Τύπου.
Την ίδια ώρα, τόνισε ότι είναι για αυτό άλλωστε που υπέρ της μεταρρύθμισης τάσσονται τόσο οι πολίτες όσο και η Ένωση Δήμων αλλά και η συντριπτική πλειοψηφία των εκπροσώπων των κοινοτήτων μας.
Την ίδια ώρα, επισήμανε πως «αυτή την ουσιαστική αλλαγή την πολεμούν σε απόλυτη συγχορδία οι αρνητές της προόδου και του εκσυγχρονισμού που τάχα κόπτονται για την ευημερία των πολιτών. Απορρίπτουν ακόμη και τα δημοψηφίσματα για να αποφασίσει ο λαός».
Συνέχισε λέγοντας πως είναι «ένα δημοψήφισμα που η κυβέρνηση πρότεινε μετά τις δικές τους προτροπές. Εισηγούνται δεκάδες δημοψηφίσματα ενώ γνωρίζουν πολύ καλά ότι αυτά είναι αντισυνταγματικά και αντί για λύσεις μόνο πρόσθετα προβλήματα και χάος θα προκαλέσουν».
Την ίδια ώρα, σημείωσε πως «τα κόμματα έθεσαν τον προβληματισμό ότι δεν υπάρχει αρκετός χρόνος μέχρι τις Βουλευτικές Εκλογές για να ενημερωθούν σωστά οι πολίτες για τις πρόνοιες της μεταρρύθμισης. Αυτό που πράγματι δεν υπάρχει είναι έλλειψη οξυγόνου για το υφιστάμενο μοντέλο της τοπικής αυτοδιοίκησης».
Καταλήγοντας, εξαπέλυσε πυρά στην αντιπολίτευση τονίζοντας πως «στα λόγια το ΑΚΕΛ και το ΔΗΚΟ είναι πρωταθλητές, μηδενίζουν τα πάντα χωρίς να προτείνουν απολύτως τίποτα».
Υπενθυμίζεται ότι τη Δευτέρα, η Επιτροπή Εσωτερικών της Βουλής απέρριψε με πλειοψηφία την πρόταση της Κυβέρνησης για διεξαγωγή ενός Παγκύπριου δημοψηφίσματος, την ίδια μέρα με τις βουλευτικές εκλογές, για την μεταρρύθμιση της Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Συνεπώς, η πρόταση της Επιτροπής ενώπιον της Ολομέλειας θα είναι η μη έγκριση του κυβερνητικού νομοσχεδίου.