Σύμφωνα με τον κ. Παπαδόπουλο, «Πήρα εξιτήριο από το Νοσοκομείο Λ/σου μετά από οξύ έμφραγμα μυοκαρδίου επί εδάφους παλαιού, ενοχοποιείται το covid 19. Ευχαριστώ από καρδιάς τους εξαιρετικούς γιατρούς που έσωσαν την ζωή μου κ το νοσηλευτικό προσωπικό για την υψηλή ποιότητα φροντίδας. Είναι όλοι υπέροχοι. Ενωμένες παλάμες Ενωμένες παλάμες».
Την ευγνωμοσύνη του προς τους γιατρούς που του έσωσαν τη ζωή, εξέφρασε μέσω του προσωπικού του λογαριασμού στο τουίτερ ο Διευθυντής του Γραφείου Τύπου του Προέδρου της Δημοκρατίας, Βίκτωρας Παπαδόπουλος.