Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Την ευγνωμοσύνη του προς τους γιατρούς που του έσωσαν τη ζωή, εξέφρασε μέσω του προσωπικού του λογαριασμού στο τουίτερ ο Διευθυντής του Γραφείου Τύπου του Προέδρου της Δημοκρατίας, Βίκτωρας Παπαδόπουλος.

Σύμφωνα με τον κ. Παπαδόπουλο, «Πήρα εξιτήριο από το Νοσοκομείο Λ/σου μετά από οξύ έμφραγμα μυοκαρδίου επί εδάφους παλαιού, ενοχοποιείται το covid 19. Ευχαριστώ από καρδιάς τους εξαιρετικούς γιατρούς που έσωσαν την ζωή μου κ το νοσηλευτικό προσωπικό για την υψηλή ποιότητα φροντίδας. Είναι όλοι υπέροχοι. Ενωμένες παλάμες Ενωμένες παλάμες».

Image removed.